اخبار بازی

رئیس جدید بلیزارد تعیین شد

 

اولین رئیس جدید بلیزارد تحت مالکیت مایکروسافت، Johanna Faries است که قبلاً به عنوان مدیر کل بازیهای Call of Duty در کمپانی Activision خدمت می کرد.

فریس در سال 2018 به عنوان کمیسر ناشر برای ورزش‌های الکترونیکی Call of Duty به Activision پیوست و بعداً مدیر کل فرنچایز Call of Duty شد، عنوانی که برای نزدیک به سه سال در اختیار داشت. قبل از کار در اکتیویژن، فریس بیش از یک دهه به عنوان مدیر محصولات مصرفی و صدور مجوز NFL کار کرده است و بعداً به عنوان معاون استراتژی بازاریابی و توسعه طرفداران خدمت کرد. او قبل از پیوستن به اکتیویژن مدت کوتاهی به عنوان معاون توسعه کسب و کار در باشگاه خدمت کرده بود.

او جایگزین Mike Ybarra به عنوان رئیس بلیزارد می شود. اخیراً در میان اخراج های گسترده در اکتیویژن و بلیزارد که منجر به از دست دادن بیش از 1900 کارمند شد، آقای Ybarra از سمت خود کناره گیری کرد.

Fairies در ایمیل خود میگوید که او یک طرفدار بزرگ بازی Diablo 4 است. او می‌گوید: من از میراث نمادین بلیزارد الهام گرفته‌ام و  این بازی نقش‌های دگرگون‌کننده‌ای در زندگی من و دیگران داشته است. فریس گفت که متعهد به کمک به بلیزارد برای پیشرفت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا