اخبار بازی

بلیزارد بر روی یک IP جدید در سبک بقا کار می‌کند

شرکت Blizzard Entertainment اعلام کرده که یک بازی کاملا جدید در سبک Survival را در دست ساخت دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی جدید Blizzard

یک هفته پس از انتشار بمب خبری خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، خالقان عناوین وارکرفت و دیابلو از ساخت یک IP جدید همراه با قهرمانان و دنیایی تازه خبر داده‌اند. بلیزارد برای توسعه این بازی به دنبال جذب نیروی جدید است و بر روی وب‌سایت رسمی خود، فهرست بلندی از موقعیت‌های شغلی در دسترس را در کنار دو تصویر هنری منتشر کرده است.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از این بازی معرفی‌نشده مشخص نیست، اما گفته شده که IP جدید بلیزارد برای PC و کنسول در دست ساخت است و یک بازی AAA در سبک بقا خواهد بود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، مدتی از استارت خوردن پروژه گذشته چرا که مایک ایبارا، رئیس Blizzard Entertainment با انتشار توئیتی گفته: «من ساعات زیادی از این پروژه را همراه با تیم سازنده تجربه کرده‌ام و شدیدا بابت چشم‌انداز آن‌ها و جهان جدیدی که برای غرق شدن بازیکنان در آن خلق کرده‌اند، هیجان‌زده هستم.»

این اولین اثر اوریجینال بلیزارد پس از Overwatch که در سال 2016 عرضه شده بود، به‌شمار می‌رود. بلیزارد همچنین چند بازی دیگر از جمله Overwatch 2 ،Diablo 4 و Diablo Immortal را در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها (اسپین آف موبایلی Diablo Immortal) برای عرضه در طول امسال برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا