اخبار بازی

Blizzard از MMO جدیدش میگوید…

مطمئنا کسی به این شک ندارد که World of Warcraft هنوز فوق العاده است ! ولی قطعا شما هم با  هم عقیده اید  با وجود همه ی امکانات و بهبودهایی که بلیزارد به وجود آورده است گذر بیش از 6 سال کمی WoW را کهنه کرده است و همه منتظریم تا ببینیم گام بعدی و عنوان بعدی Blizzard در بازار رو به رشد و پردرآمد MMO ها چه خواهد بود ؟

مدیر ارشد اجرایی Blizzard آقای Mike Morhaime در صحبت هایی به بیان استراتژی آینده ی این شرکت در قبال MMO جدید خودشان پرداخت وی گقت : 

"برای شکستن قالب های گذشته شما باید گاهی همه چیز را از نو آغاز کنید،ما واقعا میخواهیم از درس هایی که در این 6 سال گرفته ایم در تجربیات آینده استفاده کنیم ، در حین کار کردن روی WoW ما هر بار به نکات جدید رسیدیم و تصمیمات جدید را اتخاذ کردیم و حالا میخواهیم با این تجربیات چیزی را به شما ارائه دهیم که واقعا بدیع و حیرت انگیز است ! و مطمئن باشید که ما فعلا قصد ساخت ادامه ای برای WoW نداریم."

بازی جدید مطمئنا از خاکستر های WoW برنخواهد خواست بلکه همگام با آن به Blizzard برای رقابت کمک خواهد کرد .

بنا بر اعلام Blizzard عنوان آتی MMO این شرکت بر روی روابط و تعاملات اجتماعی تمرکز و تاکید بسیار زیادی خواهد داشت و ساختارهای بازی به طوری خواهد بود تا شما واقعا دوستان جدید و زیادی در طول تجربه ی خود از دنیای بازی پیدا کنید ، و این حلقه منجر به ایجاد اتحادیه ها و انجمن (Guild ) های عظیمی خواهد شد که در MMO جدید Blizzard از ارکان اصلی به حساب می آیند .

همه ی این اطلاعات خبر از یک عنوان بزرگ و انقلابی و از همه مهمتر بدیع از شرکت پرآوازه ی Blizzard می دهد که مطمئنا بعد از عرضه سال ها ما را مشغول خود خواهد ساخت .

این عنوان که فعلا با اسم رمز Project Titan شناخته می شود برای PC به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا