اخبار بازی

Black Tusk Studios در حال کار بر روی سری بزرگ بعدی مایکروسافت

استودیو بخش ونکوور کمپانی مایکروسافت به تازگی در وبسایت خود از تغییر نام این استودیو به Black Tusk Studios خبر داد. هم چنین این کمپانی خبر داد که این استودیو بر روی 'سری بزرگ بعدی مایکروسافت' مشغول به کار است.

 

وظیفه این استودیو در بیانیه ای به این صورت شرح داده شده است: "  Black Tusk Studios به صورت اختصاصی براس ساخت بازی های 'AAA' آماده شده است که مرزهای پلتفرم های کمپانی مایکروسافت را وسعت خواهد داد. ما به عنوان بخشی از خانواده مایکروسافت هستیم و پیشرفت ادامه خواهیم داد."

 

" بودن به عنوان بخشی از استودیوهای داخلی مایکروسافت به معنای داشتن اختیار و فرصت برای انجام کارهای بزرگ است. تمامی استودیوهای مایکروسافت، تعهد یکسانی در قبال نوآوری و عرضه کارهای با کیفیت و هم چنین پشتیبانی در بخش بازاریابی در سطح جهانی، فروش و توزیع سازمانی، دارند. به عنوان بخشی از خانواده مایکروسافت، Black Tusk قادر به در اختیار گرفتن منابع، تکنولوژی و سهیم بودن در تجربه دیگر استودیوهای داخلی مایکروسافت همانند Turn 10 Studios، Rare Ltd، Lionhead Studios، Good Science Studio، Twisted Pixel Games و 343 Industries است.

ما هم چنین این منابع و دانش را با دیگر استودیوهای مایکروسافت هم چون BigPark و Microsoft Studios Victoria به اشتراک خواهیم گذاشت. و در نهایت ما به طور نزدیک با دیگر تیم های سازنده مایکروسافت برای خلق سرگرمی های برای پلتفرم های این کمپانی هم چون Xbox LIVE، Kinect و Xbox 360، مشارکت خواهیم داشت."

 

بر طبق سخنان رئیس این استودیو، آقای Mike Crump، این استودیو بر روی چیزی مشغول به کار است که امیدوار است از آن به عنوان 'Halo بعدی' یاد شود.

 

وی اذعان داشت: " ما بر روی سری بزرگ بعدی مایکروسافت مشغول به کار هستیم. ما بر روی ساخت ادامه ای بر یک سری کنونی مشغول به کار نیستیم. به عنوان مثال، ما در این استودیو به دنبال ساخت یک سری همانند Halo هستیم. ما مشغول ساخت چیزی از ابتدا و پایه هستیم.

اخیرا ما توسط مایکروسافت به صورت رسمی این اجازه را یافتیم که به همراه این پروژه به جلو حرکت کنیم. این راهی است که صنعت بازی در آن پیش می‌رود. این همانند ساخت یک فیلم است که شما با ایده ها و طرح های خود با تیم اجرایی ملاقات می‌کنید و با ارائه دیدگاه خود، در نهایت به شما چراغ سبز نشان داده می‌شود.  این چیزی است که برای ما اتفاق افتاد."

 

اخیرا این استودیو به دنبال استخدام افرادی برای مشارکت با تیم کهنه کارانی که برای خلق تجربه ای جدید از بازی های 'AAA' به دور هم جمع شده اند، بوده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا