اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

زاویه میدان دید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تمامی پلتفرم‌ها قابل تغییر است

فاز بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War امروز (8 اکتبر) بطور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 شروع می‌شود. علاوه بر برخی از جزئیات که از فاز آلفا تغییر کرده است، استودیو‌ی سازنده تری‌آرک جزئیات مربوط به مواردی را که باید در این بازی انتظار داشته باشیم و نحوه بازی در فاز بتا را  منتشر کرد که شامل موارد جدید و جالبی است.

بازیکنان رایانه‌های شخصی تنها کسانی نیستند که می توانند زاویه میدان دید (FOV) خود را در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War تغییر دهند. تغییر زاویه میدان دید ویژگی است که اکثر قریب به اتفاق بازی‌های شوتر کنسول از آن برخوردار نیستند: این یکی از چندین تغییری است که براساس بازخورد آلفا انجام شده و در نسخه بتا و بعد از بازی در دسترس خواهد بود.

با این حال، بازیکنان باید به این هشدار توجه داشته باشند که افزایش زاویه میدان دید می توانند با کاهش فریم، بر عملکرد بازی تأثیر منفی بگذارند. این دلیلی اصلی است که اکثر بازی‌های شوتر از ارائه این تنظیمات روی کنسول ها طفره می‌روند، حتی زمانی که این کار را روی رایانه شخصی انجام می دهند. میدان دید پیش فرض در شوترهای کنسول معمولاً بر روی مقداری کم تنظیم شده است تا از ارائه‌ی یک نرخ فریم ثابت اطمینان حاصل کنند، اما این امر بعضی مواقع باعث می شود که بازیکنان کنسول در مد کراس‌پلی در برابر بازیکنان رایانه‌های شخصی در معرض آسیب بیشتری قرار بگیرند. هزینه این عملکرد باید مشخص شود، مخصوصاً در کنسول‌های کم قدرت، اما حداقل بازیکنان حالا حق انتخاب دارند.

یکی از ویژگی های کلیدی جدیدی دیگر که در فاز بتا معرفی شده، سیستم پینگ است که بسیار شبیه سیستم پینگی است که برای اولین بار در بازی Apex Legends مورد استفاده قرار گرفت. سیستم پینگ راهی برای نشان دادن نکات مهم روی نقشه، و نشان دادن جایی است که دشمنان غارت می‌کنند و سایر موارد در آن قرار دارند. این روش خوبی برای برقراری ارتباط بدون نیاز به استفاده از چت صوتی است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در 13 نوامبر به طور کامل منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا