اخبار بازی

Black Hound نام بازی جدید کوجیما؟

اخیرا یک سایت نصفه و نیمه کاره با نام «Black Hound» این بازی جدید را برای پلتفرم های PS4، Xbox One و کنسول بعدی ناشناس نینتندو لیست کرده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

عکس قرار گرفته بر روی سایت نمایانگر یک عدد عروسک سگ مانند با پس زمینه جنگل است. روز شمار قرار گرفته بر روی سایت نیز ما را به روز 11 سپتامبر وعده می‌دهد که بنظر روز نامناسبی برای معرفی یک بازی است البته اگر روز شمار وعده معرفی بازی را بدهد.

تیتر صفحه سایت نیز به صورت «##### ##### Black Hound – A» قرار داده شده است که شایعات را بر این مبنی قرار می‌دهد که منظور از ##### ##### A همان «A Hideo Kojima Game» است.

چند وقت پیش نیز «گیلرمو دل تورو» کارگردان بزرگ سینما که قرار بود بازی «Silent Hills» را با همکاری کوجیما بسازد اما به دلایلی کنسل شد اشاره کرده بود که دوستی او و «هیدئو کوجیما» همچنان پابرجا است. حال بازی Black Hound می‌تواند حاصل آن کار کنسل شده باشد و تفکرات Silent Hills پشت این بازی باشد.

البته تمامی این نکات شایعه است و ممکن که این بازی چیز دیگری از طرف سازنده کاملا متفاوتی باشد یا حتی یک سایت پوچ باشد اما نشانه ها و با توجه به ذات معما دوست شخص کوجیما بوی بازی جدید این نابغه را می‌دهد.

تصویر قرار گرفته در این سایت:

 src=https://www.ingsoc.org/images/Promo_art_01.png style=

 

 

 

منبع

وحید ظهرابی نژاد

یکمی دست به نوشتنبازی - کتاب - نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا