اخبار بازی

BioWare Austin و خلق یک عنوان کاملا جدید؟

به نظر می‌رسد شعبه «Austin» (استین) استدیو محبوب «بایوور» نیز مشغول ساخت یک عنوان کاملا جدید شده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

استدیو بایوور شامل سه شعبه اصلی در شهرهای «ادمونتون»، «مونترال» و استین است. در حالی‌که شعبه مونترال به ساخت «Mass Effect: Andromeda» مشغول است، بایوور ادمونتون پس از انتشار «Dragon Age: Inquisition»، کار روی یک IP جدید را آغاز کرده است.
اما شعبه دیگر، یعنی استدیو بایوور استین که وظیفه ساخت  «Star Wars: The Old Republic» را بر عهده داشته، در حال استخدام برای یک «عنوان کاملا جدید و معرفی نشده» است.
بایوور به دنبال استخدام یک مهندش ارشد سرور، برای رهبری بخشی از تیم ساخت بازی است. در لیست استخدام چنین آمده:

 

«این نقش، تیم مهندسی نرم‌افزار را رهبری خواهد کرد تا سیستم‌هایی جهت خلق تجربه آنلاین برای یک بازی هیجان انگیز، ایجاد کنند.
تجربه توسعه بازی برای پلتفرم‌های رایانه شخصی یا کنسول خانگی با عناصر قابل توجه آنلاین. تجربه کار با محاسبات مبنی بر سیستم‌های ابری (کلاد).»

 

البته شاید این استخدام صرفا جهت ساخت یک IP جدید توسط تیم استین نباشد و این موضوع برای پشتیبانی از تیم‌های دیگر بایوور (شاید ادمونتون) صورت گرفته باشد، امری که «الکترونیک آرتز» بسیار به آن اشتیاق دارد.
لازم به یادآوری است که بایوور استین قبلا علاوه بر Star Wars: The Old Republic، روی یک عنوان کاملا جدید با نام «Shadow Realms» هم فعالیت می‌کرد که البته کنسل شد.
شما می‌توانید این لیست استخدام را در وبسایت مشاغل الکترونیک آرتز مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا