اخبار بازی

BioWare: پیشرفت تکنیکی Xbox 720 به اندازه Xbox 360 نخواهد بود

به عقیده کارگردان هنری استودیو BioWare و Dragon Age 3، آقای Neil Thompson، پیشرفت تکنیکی کنسول نسل بعد مایکروسافت، به اندازه میزان پیشرفت Xbox تا Xbox 360 نخواهد بود.

Thompson در مصاحبه با OXM به این نکته اشاره کرد که در نسل بعد نوآوری های بیشتری در زمینه طراحی هنری در بازی ها اتفاق خواهد افتاد و همچنین بازی سازان قادر خواهند بود که از پس هزینه های زیاد بازی سازی بر آیند.

وی در مورد نسل بعد گفت: "ما در حال از بین بردن محدودیت ها در کنسول های نسل فعلی هستیم. اگر کنسول های نسل بعد مرز این محدودیت ها را گسترش دهند (که من مطمئن هستم که این کار را انجام می دهند)، ما دوباره محدودیت ها را از بین می بریم. فکر می کنم مهم ترین نگرانی برای نسل بعد این است که این صنعت به گوشه ای نرود و هنوز هم از نظر مالی توانایی تولید بازی را داشته باشد."

وی در مورد جهش تکنیکی در نسل بعد گفت:" آخرین جهش تکنیکی همه ما را غافلگیر کرد. مخصوصا تعداد افراد مورد نیاز برای ساخت بازی بیشتر از تعداد افرادی بود که انتظار می رفت. ما انتظار داشتیم نسل حاضر ده برابر بهتر و با کیفیت تر از نسل قبل باشد. ما در نسل بعد یک پیشرفت تکنیکی خواهیم داشت. اما این پیشرفت به اندازه پیشرفت های این نسل واضح نخواهد بود و فقط بازی سازان زیرکانه تر در این مورد عمل خواهند کرد. با این حال ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم تعداد افراد تیم ساخت بازی نیز به میزان نسل قبل ده برابر شود، در آن صورت با مشکلات مالی مواجه خواهیم شد و باید 20 تا 30 میلیون نسخه از بازی فروخته شود تا میزان فروش به میزان هزینه برسد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا