اخبار بازی

Bioware: هنوز برنامه برای تغییر پایان ME نداریم

بعد از عرضه نسخه سوم عنوان Mass Effect طرفداران این بازی در جاهای مختلف با برپا کردن کمپ‌هایی و استفاده از نظرسنجی های مختلف اعتراض خود را به چگونگی پایان این سه گانه و اعلام کردند و درخواست تجدید نظر در پایان این بازی از طریق پچ یا DLC را داشتند که Bioware نیز بعد از چندین روز سکوت امروز در خبری اعلام کرد که آنها به نظر هواداران احترام می‌گذارند و ممکن است پایان بازی را تغییر دهند.

شب گذشته بعد از پستی که در ME Social داده شده بود که در آن گفته می‌شد که شرکت هیچ برنامه برایتغییر پایان بازی ندارد باعث عکس العمل طرفداران این بازی در انجمن های مختلف شد که بعد از مدتی پست مذکور پاک شد و خانم Jessica Merizan مدیر روابط عمومی شرکت در پیامی که در صفحه Tweet خود نوشت که " شخصی به اشتباه این پست را در ME Social داده است." ولی دقایقی نگذشته بود که در صفحه Face*book این بازی پستی زده شد که مغایر با صحبت‌های خانم Merizan بود. در این پست نوشته شده که: " ما از نگرانی های موجود از چگونگی پایان این سری با خبر هستیم و در پستی که در ME Social آمده بود گفته شده بود که هیچ برنامه برای تغییر پایان بازی نداریم. ما در همینجا به طور شفاف اعلام میکنیم که شرکت ما تمام نظرات طرفداران را مطالعه می کند و هنوز به تصمیم جامعی برای اینکه پایان بازی را تغییر بدهیم، نرسیده‌ایم. نظرات شما برای بسیار اهمیت دارد و به خاطر پست اشتباهی که در ME Social آمده بود از همگی عذرخواهی می‌کنیم. "

در هر صورت باید منتظر ماند و دید آیا حرف طرفداران بازی به کرسی خواهد نشست یا خیر. تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود این است که با توجه به صحبت‌های کارگردان بازی در روزهای اخیر انتظار یک DLC برای تغییر پایان بازی کاملا محتمل است.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا