اخبار بازی

BioShock: The Collection برای Nintendo Switch رده بندی شد

BioShock: The Collection در کشور تایوان برای کنسول Nintendo Switch رده بندی شد. از قرار معلوم باید منتظر پورت رسمی این سه گانه برای کنسول قابل حمل نینتندو باشیم.

BioShock: The Collection

عنوان های BioShock, BioShock 2, BioShock: Infinite  به صورت جداگانه در وبسایت سیستم رده بندی کشور تایوان مشاهده شدند. و به نظر می رسد ما بتوانیم به زودی این سه عنوان بازی تحسین شده را در کنسول Nintendo Switch تجربه کنیم.

پشنهاد می شود 10 حقیقتی که درباره Bioshock نمی‌دانید را تماشا کنید.

لازم به ذکر است تا زمان انتشار این خبر هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است و بنابراین قیمت و تاریخ عرضه مشخصی هم در دسترس نیست. ولی از آنجایی که هر عنوان از این سه گانه به صورت جداگانه لیست شده اند، می توان انتظار داشت که بازیهای این مجموعه را  بتوان به صورت انفرادی هم دانلود کرد.

BioShock: The Collection در سال 2016 برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One  توسط شرکت 2K منتشر شد که علاوه بر خود بازیها، شامل تمام محتوای تولیدشده برای آنها از جمله DLC ها نیز بود.

نکته جالب اینجاست که شرکت 2K مالک فرانچایز BioShock در پی بازگشایی استودیوی Cloud Chamber ، اعلام کرد که آنها در حال کار بر روی عنوان جدیدی از BioShock هستند. پس شاید بتوان نتیجه گرفت که انتشار این بازی برای Switch یک شروع قوی در راستای احیای دوباره این فرانچایز باشد. و تا زمان عرضه نسخه جدید، می تواند طرفداران این سری را به خوبی سرگرم کند.

سال گذشته نیز تحلیل‌گر معروف صنعت بازی یعنی آقای مایکل پَکتر در پیش‌بینی خود از آینده صنعت، عرضه نسخه جدید از  «بازی Bioshock» در سال 2020 را دور از انتظار نمی‌ دید.

ما منتظر تایید رسمی این خبر توسط 2K خواهیم ماند و امیدواریم که این انتظار زیاد طولانی نشود.

با بازینستر تنها رسانه بین المللی بازی های ویدیویی در ایران همراه باشید.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا