اخبار بازی

Bioshock Infinite فاقد بخش Multiplayer خواهد بود

آقای Ken Levine، کارگردن هنری بازی Bioshock: Infinite – که توسط Irrational Games در دست توسعه است و 2K Games ناشر آن خواهد بود – به تازگی در توییتر خود به سوال یکی از طرفداران مبنی بر وجود بخش Multiplayer (چند نفره) در این عنوان، پاسخ داد.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که از وی پرسیده بود که آیا بازی Bioshock: Infinite دارای بخش چند نفره خواهد بود یا نه، گفت که این عنوان فاقد این بخش خواهد بود.

 

این گفته سبب شد که طرفداران این بازی در رابطه با این که آیا آقای Levine از نبود بخش چند نفره خبر داده است و یا این که وی نتوانسته به خوبی این موضوع را شفاف سازی کند، مردد باشند.

در همین راستا، بار دیگر از او پرسیده شد: " آقای Levine، منظور شما این بوده است که بازی فاقد این بخش خواهد بود یا این که مقصود شما چیز دیگری بوده است؟"

که وی در پاسخ گفت که منظور او، نبود بخش چند نفره در این عنوان بوده است.

 

شاید خیلی ها در رابطه با این موضوع چندان نگران به نظر نمی‌رسند. افراد زیادی اظهار داشته اند یکی از دلایلی که ساخت و توسعه Bioshock: Infinite را با مشکل مواجه کرده بود، تصمیم این تیم برای ایجاد مدهای چندنفره بوده است که بر روی تیم سازنده تاثیر گذاشته است.

 

در هر صورت، اکنون که تیم سازنده در این مورد تصمیم گیری کرده اند، می‌توانند به طور کامل تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه در بخش تک نفره متمرکز کنند.

 

Bioshock: Infinite در تاریخ 23 فوریه 2013 برای Xbox360, PS3 و PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا