اخبار بازینینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Biomutant برای نینتندو سوئیچ بالاخره اعلام شد

بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو Experiment 101، یعنی Biomutant قرار است تا در تاریخ 14 می 2024 (25 اردیبهشت 1403) برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر بشود.

هنگامی که این بازی برای اولین بار در سال 2021 عرضه شد، استقبال چندان خوبی را از سمت منتقدین و مخاطبان تجربه نکرد و یکی از بازی‌های ناامیدکننده آن سال بود. با این حال این اثر با محیط پر جنب و جوش خود و اتمسفر پساآخرالزمانی و همچنین گیم‌پلی اکشن و آغشته شده به هنرهای رزمی که داشت، توانست تا برخی از بازیکنان را به خود جلب کند.

THQ Nordic به عنوان ناشر این بازی اعلام کرده است که Biomutant بالاخره برای نینتندو سوئیچ هم عرضه می‌شود و شرکت Saber Interactive این پورت را مدیریت می‌کند.

پورت سوئیچ این اثر مدت‌هاست که در دست توسعه قرار دارد؛ بطوری که THQ Nordic در آغاز قصد داشت آن را در سال 2023 عرضه کند اما ظاهرا آماده شدن این نسخه تا الان طول کشیده است.

در پایان، شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Biomutant را در وبسایت بازی سنتر مطالعه بفرمایید؛ این اثر درحال حاضر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا