اخبار بازیکامپیوتر

بازی Biomutant در زمان عرضه بر روی EA Play Pro منتشر می‌شود

بازی Biomutant در بهار امسال منتشر می‌شود و کاربران PC می‌توانند از طریق EA Play Pro در زمان عرضه به تجربه این عنوان بپردازند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Biomutant

سرویس EA Play Pro که قبلا با نام Origin Access Premier شناخته می‌شد، یک سرویس اشتراکی با قیمت ماهیانه 14.99 دلار است که دسترسی به بهترین ادیشن برخی از عناوین EA و تعدادی از ناشرهای دیگر را برای کاربران فراهم می‌آورد. حال طبق اطلاعاتی که بر روی صفحه Origin بازی Biomutant قرار گرفته، این عنوان اکشن RPG در هنگام عرضه در ماه می در اختیار کاربران سرویس EA Play Pro قرار می‌گیرد.

بر خلاف ورژن معمولی EA Play، ورژن Pro تنها برای رایانه‌های شخصی قابل خرید است و کاربران کنسولی به آن دسترسی ندارند. شایان ذکر است که با توجه به اینکه بازی تنها بر روی ورژن Pro این سرویس منتشر می‌شود، کاربران ایکس باکس گیم پس به Biomutant دسترسی نخواهند داشت.

جدیدترین ساخته استودیوی Experiment 101 بالاخره در تاریخ 25 می امسال (4 خرداد) علاوه بر PC، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. کاربران PC فرصت مناسبی را خواهند داشت تا با قیمتی پایین‌تر از طریق این سرویس به تجربه بازی بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا