اخبار بازی

گزارش: Nintendo Direct بزرگ ماه آینده تأخیر خورده‌است

کمپانی‌های مختلفی در هنگام برگزاری رویداد E3 معرفی‌های بزرگ و کوچکی در نظر دارد و شرکت Nintendo نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ با اینحال طبق برخی گزارش‌ها پخش برنامه Nintendo Direct ماه آینده با تأخیر مواجه شده‌است.

برنامه Nintendo Direct

مدتی پیش بود که کمپانی ESA اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد E3 2020 کنسل شده‌است و برای جلوگیری از ازدحام عمومی برگزار نخواهد شد. اما شرکت‌ها بزرگی مثل یوبیسافت و مایکروسافت که قرار بود در این رویداد حضور یابند اعلام کردند به‌شکل دیجیتالی و بدون تجمع چند هزار نفری، از عناوین خود رونمایی خواهند کرد.

طرفداران نینتندو نیز انتظار داشتند که مثل همیشه یک Nintendo Direct بزرگ و پر محتوا در ماه جون در انتظارشان باشد، اما طبق گزارش‌هایی که اخیرا از سوی VentureBeat و Eurogamer منتشر شده احتمالا این برنامه با تأخیر و در تاریخ دیگری پخش خواهد شد. همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از شرکت‌ها از جمله نینتندو سیاست کار کردن از خانه را برای پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا برای کارمندان خود اعمال کرده‌اند. در نتیجه روند توسعه عناوین مختلف و برنامه‌ریزی‌ها تغییراتی یافته‌اند که منجر به تأخیر در پخش Nintendo Direct ماه آینده شده‌است.

البته به‌نظر میرسد نینتندو به توسعه‌دهندگان ترد-پارتی که قرار بوده در این برنامه حضور داشته‌باشند، اجازه داده تا در هر مقطعی که بخواهند عناوین خود را معرفی کنند. طرفداران نینتندو منتظر بودند با توجه به سی و پنجمین سالگرد Super Mario و شایعات هیجان‌انگیز بازسازی بازی‌هایی مثل Super Mario Galaxy و Super Mario Sunshine، به‌زودی در نینتندو دایرکت پیش رو اطلاعات رسمی از این عناوین منتشر شود؛ اما حالا احتمالا باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا