اخبار بازی

Beyond Good & Evil 2 بزودی می‌آید اما…


Beyond Good & Evil یکی از بهترین آثار طراح مشهور Ubisoft آقا Michel Ancel است. رئیس Ubisoft سال پیش بیان کرد Beyond Good & Evil 2 درحال ساخت است ولی روند توسعه بازی به آهستگی پیش می‌رود چرا که Michel Ancel برروی Rayman Legends و چند پروژه دیگر نیز در حال کار است. بارها شایعاتی از کنسل شدن این بازی شنیده، شده است. خالق این بازی نیز گفته بود عرضه و ادامه ساخت BG&E2 به موفقیت Rayman Legends بستگی دارد.

Yves Guillemot مدیرعامل شرکت Ubisoft در مصاحبه با Kotaku بیان کرد:"
ما فعلا آماده صحبت درباره این بازی نیستم. من فعلا نمی‌توانم نظری درمورد BG&E2 بدهم. چرا که من فکر می‌کنم در آینده و زمانی دیگر ما باید چیز جدیدی ارائه بدهیم. بزودی خواهد آمد."

 class=

"ولی طبق روزمه طراح مراحل استدیو Ubisoft Montpellier بازی BG&E2 از سال 2007 تا 2011 مدت 4 ساخت در حال ساخت بوده. او این بازی را در رزومه خود بین دو پروژه از ZombiU قرار داده است. پلتفرم‌های او برای Beyond Good & Evil 2 ذکر کرده است شامل: Xbox 360،PS3 و Wii U است و نسخه‌ای PC درکار نیست."

هنوز هیچ کس نمی‌داند چرا او دیگر برروی این پروژه کار نمی‌کند، شاید این طراح مراحل در پروژه دیگری نظارت دارد. مشخص نیست که آیا سال 2011 ساخت بازی، به پایان رسیده است یا خیر. در بین این سال‌ها فقط یک تریلر از بازی به نمایش درآمده همیشه شایعاتی مبنی بر کنسل شدن این بازی بوده است. اگر ساخت بازی سال 2011 به اتمام رسیده است، چرا Ubisoft اعلام کرده است بازی درحال توسعه است؟ ممکن است بازی برای کنسول‌های نسل بعد هم در حال توسعه باشد.

اخیرا اخبار زیادی از Michel Ancel به گوش می‌رسد که قصد دارد Ubisoft را ترک کند، ولی این شرکت سریع این شایعه را رد کرده است. سرنوشت BG&E2 هنوز هم مشخص نیست.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا