اخبار بازی

تاثیر بزرگ بازی Beyond Good and Evil 2 بر عناوین این ژانر 

بازی Beyond Good and Evil 2

مدیر شرکت یوبی‌سافت در جدیذترین صحبت‌های خود مدعی شده بازی Beyond Good and Evil 2 بر بازی‌های ویدئویی و عناوین هم‌ژانر خود تاثیر بزرگ و قابل ملاحظه‌ای خواهد گذاشت. هم‌چنین اطلاعاتی نیز از تعداد اعضای تیم توسعهه‌دهنده بازی نیز به اشتراک گذاشته است.

شرکت یوبی‌سافت به تازگی دفتر جدیدی برای استودیو Montpellier که وظیفه توسعه بازی را برعهده دارد باز کرده است. این استودیو فرانسوی پیش از این شامل 350 کارمند و عضو می‌شد و اکنون با باز شدن دفتر جدید، 150 نفر دیگر نیز به تیم توسعه‌دهنده آن اضافه شده و مجموعا 500 نفر روی این بازی مشغول به کار هستند که حتی برای بازی‌های بزرگ AAA نیز تیم بسیار بزرگی مسحوب می‌شود.

ایو گیمو (Yves Guillemot) مدیر شرکت یوبی‌سافت در کنار صحبت در خصوص دفتر جدیدی که برای استودیو مذکور باز کرده‌اند از تاثیر بزرگ بازی Beyond Good and Evil 2 بر بازی‌های ویدئویی گفت و اظهار کرد این اثر سبب ایجاد انقلابی در ژانر ماجراجویی خواهد شد.

در این موضوع، کیفیت زندگی ابزاری است که می‌تواند بهترین استعدادها را برای ما به همراه داشته باشد. Montpellier استودیو جهانی بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود. تیمی که پیش از این راه خلاقیت و نوآوری را به لطف مجموعه بازی Rayman نشان داده است. این تیم ما هم‌اکنون مشغول کار روی بازی Beyond Good and Evil 2 است که تاثیر بزرگی روی بازی‌های ویدئویی خواهد گذاشت. این اثر که توسط میشل انسل (Michel Ancel) طراحی شده، قصد دارد انقلابی در ژانر عناوین ماجراجویی و جهان باز ایجاد کند. امری که به ویژه پلیرها از آن انتظار دارند.

این بازی برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی و هم‌چنین احتمالا کنسول‌های نسل آینده در حال توسعه و تولید بوده و هیچ گونه زمان عرضه مشخصی برای آن اعلام نشده است. انتظار می‌رود در سال 2020 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا