اخبار بازی

شایعه: هنوز چندین سال تا عرضه بازی Beyond Good and Evil 2 باقی مانده است

با آغاز شدن پلی‌تست‌های خارجی بازی Beyond Good and Evil 2، تام هندرسون گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن به تجریبات برخی از تسترهای این عنوان می‌پردازد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Beyond Good and Evil 2

در حالی که Skull and Bones، دیگر عنوان شرکت Ubisoft بالاخره در آستانه عرضه شدن است، به‌نظر می‌رسد که کمپانی فرانسوی هنوز راه درازی را با Beyond Good and Evil 2 در پیش دارد. علی‌رغم پیشرفت‌های حاصل شده از زمان معرفی رسمی بازی در سال 2016، شایعات اخیر از این حکایت دارند که تا زمان عرضه آن هنوز سال‌ها فاصله داریم.

تام هندرسون که پیش از این از آغاز شدن مراحل پلی‌تست خارجی Beyond Good and Evil 2 در ماه جولای خبر داده بود، حالا موفق به دیدن تصاویر و ویدئوهایی از بازی شده که به گفته او، نسبت به گیم‌پلی رسمی منتشر شده در اواخر سال 2018 بسیار ناقص‌تر به‌نظر می‌رسند. منابع او گفته‌اند که در حال حاضر «بازی فاقد کارگردانی و جهتی مشخص است» و آن‌ها همچنین احساس می‌کنند Beyond Good and Evil 2 «سال‌ها با عرضه فاصله دارد.»

منبع دیگری اشاره کرده که در هنگام بازی، هیچ ایده‌ای نداشته که مشغول انجام چه کاری بوده. طبق اطلاعات منتشر شده، بازیکنان قادر خواهند بود که شخصیت دل‌خواه خود را با استفاده از اجزای از قبل تعیین‌شده خلق کنند. پیش از این شاهد شخصیت‌هایی شبیه به کوسه یا پاندا در بازی بوده‌ایم و گفته می‌شود که احتمالا چندین گزینه شخصی‌سازی مختلف در اختیار بازیکن خواهد بود.

در اخباری مرتبط، مدتی پیش سارا آریانو به عنوان نویسنده ارشد به تیم سازنده Beyond Good and Evil 2 اضافه شد. او پیش از این به عنوان طراح روایی بر روی بازی World of Warcraft کار کرده بود. یوبیسافت در نظر دارد تا در تاریخ 19 شهریور رویداد بزرگ بعدی خود را برگزار کند، اما باید دید سازندگان برنامه‌ای برای نمایش Beyond Good and Evil 2 در این رویداد دارند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا