اخبار بازی

شایعه: کمپانی EA در مقطعی تقریبا Bethesda را خریده بود

به‌تازگی شایعه جدید و جالبی منتشر شده که نشان می‌دهد در مقطعی ممکن بوده شرکت Bethesda توسط EA خریداری شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت Bethesda

مدتی پیش بود که مایکروسافت با قیمت 7.5 میلیارد دلار کمپانی مادر Bethesda یعنی ZeniMax Media را تحت مالکیت خود در آورد. این موضوع مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات چند سال اخیر صنعت بازی‌های ویدئویی است و تأثیر آن نیز برای مدتی طولانی قابل مشاهده خواهد بود. اما طبق یک گزارش جدید، اگر اوضاع کمی به‌شکل متفاوت‌تر پیش می‌رفت، بتسدا هم‌اکنون تحت مالکیت کمپانی دیگری بود.

در گزارشی که اخیرا Bloomberg آن را منتشر کرده به این موضوع اشاره شده که کمپانی ZeniMax برای مدت زیادی در مارکت فروش بوده‌است. طبق این گزارش، شرکت EA در مقطعی به خرید این کمپانی نزدیک بوده اما این قرارداد هیچ‌گاه به سرانجام نرسیده‌است. مدتی پیش بود که شایعاتی در خصوص علاقه‌مندی EA نسبت به خرید بخش گیمینگ وارنر بروز شنیده می‌شد، بنابراین چیزی که در گزارش بلومبرگ ذکر شده چندان هم تعجب آور نیست.

در هر صورت، ZeniMax و بتسدا همراه با تمام مجموعه‌های ساخته شده توسط این کمپانی در نهایت تحت مالکیت مایکروسافت در آمد و یکی از اولین ثمره‌های این خرید نیز قرار گرفتن بازی DOOM Eternal بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس بود. آقای نادلا (مدیر عامل مایکروسافت) به‌تازگی عنوان کرده بود که مایکروسافت خرید کمپانی‌های بیشتری را نیز در نظر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”mr-game&watch, post: 4862629, member: 78907″]
    دقیقاً کارشون بجای رسیده که بعد از هایپ شدن ملت بخاطر آرتهای دراگون ایج بعدی (به جای که بیان فید بک فن های بازی رو در بیارن) خودشون میان میگن[COLOR=rgb(226, 80, 65)] قرار نیست این چیزای که تو ارتها دیدید رو بهتون تحویل بدیم[/COLOR] . کلاً فکر کنم یه فرقه مخفی تو EA هست که از نظرش بازی خوب ساختن حرامه =))
    [/QUOTE]
    در تائید فرمایشات شما:D:D[ATTACH type=”full” alt=”169693″]169693[/ATTACH]
    چیزی که میبینی با چیزی که بهت قول دادن تحویلت بدن 😀
    :DEA GAMES STUDIO

  2. [QUOTE=”CAP\MortezA63, post: 4862624, member: 33103″]
    بیشییین بینم باووو :Dتو بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن نمیخواد از این غلط ها بکنی:D به قول دوستان به خیر گذشت خدارو شکر:Dطرف تو کنترل زیر مجموع های خودش مونده میخواد بپره 3 تا پله بالاتر خوب جررر میخوری عمو:Dتو یه Dragon age با Mass efect خودت و درست درمون نگه داشته بودی الان پادشاهی میکردی.!!!یه بازی دادی بیرون به اسم Anthem هنوز بعد 2 سال لنگ میزنه یه طرفش…!!!
    [/QUOTE]
    دقیقاً کارشون بجای رسیده که بعد از هایپ شدن ملت بخاطر آرتهای دراگون ایج بعدی (به جای که بیان فید بک فن های بازی رو در بیارن) خودشون میان میگن قرار نیست این چیزای که تو ارتها دیدید رو بهتون تحویل بدیم . کلاً فکر کنم یه فرقه مخفی تو EA هست که از نظرش بازی خوب ساختن حرامه =))

  3. بیشییین بینم باووو :Dتو بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن نمیخواد از این غلط ها بکنی:D به قول دوستان به خیر گذشت خدارو شکر:Dطرف تو کنترل زیر مجموع های خودش مونده میخواد بپره 3 تا پله بالاتر خوب جررر میخوری عمو:Dتو یه Dragon age با Mass efect خودت و درست درمون نگه داشته بودی الان پادشاهی میکردی.!!!یه بازی دادی بیرون به اسم Anthem هنوز بعد 2 سال لنگ میزنه یه طرفش…!!!

  4. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4862586, member: 122954″]
    آقای نادلا (مدیر عامل مایکروسافت) به‌تازگی عنوان کرده بود که مایکروسافت خرید کمپانی‌های بیشتری را نیز در نظر می‌گیرد.
    [/QUOTE]

    [CENTER][ATTACH type=”full” alt=”169672″]169672[/ATTACH][/CENTER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا