اخبار بازی

«Bethesda» در تدارک یک رونمایی قبل از همایش E3 است (آپدیت: «RAGE 2» تا ساعاتی دیگر رسما معرفی می‌شود)

آپدیت:

به نظر می‌آید که «Bethesda» قصد دارد از عنوان «RAGE 2» تا ساعاتی دیگر رونمایی کند. طبق توییتی که اکانت رسمی این بازی ارسال کرده است، تریلر معرفی برای چند ساعت آینده در نظر گرفته شده و این می‌تواند پایانی باشد بر شایعات منتشر شده در مورد معرفی این عنوان.

متن اصلی:

به نظر می‌آید کمپانی «Bethesda» در حال تدارک یک رونمایی، قبل از شروع E3 امسال باشد. ساعاتی پیش، در اکانت توییتر این کمپانی، تصویری که شبیه برج «Big Ben» در لندن است به اشتراک گذاشته شد که در آن ساعت 5:14 دقیقه نمایش داده می‌شود که می‌تواند به تاریخ 14 ماه می اشاره کند (ماه می، پنجمین ماه سال میلادی است).

 width=554 height=320 /></p><p style=اخیرا فروشگاه «Walmart» کانادا، لیست تعدادی بازی معرفی نشده را منتشر کرده که در آن نام «RAGE 2» نیز به چشم می‌خورد که بتزدا در پاسخ به این شایعه، این گونه واکنش نشان داده است:

 width=554 height=320></p><p style=اما این پایان ماجرا نیست و توییتر بتزدا، این بار تصویر یک راکت را به نمایش گذاشته که در آن عبارت 14-5 به چشم می‌‌خورد که احتمال یک معرفی در تاریخ 14 ماه می را بیشتر از قبل می‌کند. رنگ‌ صورتی در انتهای راکت، دقیقا شبیه به همان رنگی است که بتزدا در واکنش به شایعه Rage 2 استفاده کرده است.

 width=554 height=320 /></p><p style=دقایقی پیش نیز تصویر جدید به اشتراک گذاشته شد که در آن یک خیابان شلوغ که ممکن است لندن باشد، با همان رنگ صورتی، به چشم می‌خورد.

 width=554 height=318></p><p style=باید منتظر ماند و دید آیا این تصاویر اشاره به یک معرفی خاص دارند یا خیر ولی با توجه به نحوه معرفی «Fallout 4»، می‌توان نتیجه گرفت که در 14 می، باید منتظر معرفی Rage 2 یا یک عنوان دیگر از سوی بتزدا باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا