اخبار بازی

شرکت Bethesda لاگین موردنیاز برای مجموعه بازی DOOM را اختیاری می‌کند

بازی DOOM

طی رویداد QuakeCon شرکت Bethesda و استودیو id Software طی خبری غافلگیرکننده اعلام کردند که سه نسخه اول از مجموعه بازی DOOM برای کنسول‌های نسل هشتم در دسترس قرار گرفته است. با این حال، استقبال مثبت از این موضوع تحت تاثیر این نکته قرار گرفت که پلیرها به منظور تجربه این بازی‌ها نیاز دارند تا اکانتی در Bethesda.net ساخته و در آن لاگین کنند.

پس از اعتراض گیمرها و طرفداران به این مسئله، شرکت Bethesda تایید کرد که در حال کار است تا این صفحه لاگین یا ورود برای همه اختیاری شود. شرکت Bethesda در بیانیه‌ای به وبسایت IGN توضیح داد:

لاگین مورد نیاز برای Bethesda.Net شامل Slayers Club می‌شود تا اعضا با تجربه عناوین کلاسیک مجموعه بازی DOOM پاداش دریافت کنند. این صفحه ورود باید اختیاری باشد و ما در حال کار هستیم تا صفحه ورود را به حالت اختیاری تغییر دهیم. هنگامی که این مسئله حل شود همه پلیرها به‌روزرسانی خواهند شد.

نسخه اول و دوم DOOM هر دو نیاز دارند تا پلیر یک بار برای دسترسی به بازی‌ها به صفحه مورد بحث لاگین کند. اما در DOOM 3 هر بار که پلیرها قصد دارند ویژگی یا محتویاتی را باز کنند باید لاگین را انجام دهند. ناگفته نماند The Slayers Club، فن‌‌کلاب رسمی Bethesda و استودیو id برای فرنچایز DOOM محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا