اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

شایعه: Bethesda استودیوی جدیدی را با هدف بازسازی عناوین قدیمی تأسیس می‌کند

اخیرا یوتیوبری به‌نام Skullzi شایعه‌ای را مبنی بر تأسیس یک استودیوی جدید توسط شرکت Bethesda منتشر کرده که ظاهرا بر روی بازسازی عناوین قدیمی اختصاص دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Bethesda

بتسدا (و به همین ترتیب مایکروسافت) از همین حالا هم چندین استودیوی بازیسازی بزرگ را در بر دارد. اما اگر شایعه جدیدی که مطرح شده صحت داشته باشد، یک استودیوی جدید نیز به آن‌ها اضافه خواهد شد که به‌طور کامل به ساخت ریمستر و ریمیک عناوین گذشته بتسدا اختصاص می‌یابد.

این شایعه از طرف Skullzi، یوتیوبری که قبلا برخی از اطلاعات Starfield را لو داده بود، منتشر شده است. البته او تأکید می‌کند که هر چند این موضوع را از منابع موثقی شنیده، اما همچنان چنین چیزی یک شایعه تأیید نشده محسوب می‌شود. همچنین Skullzi می‌گوید که این شایعه را نباید در رده اطلاعات فاش شده استارفیلد قرار داد. علاوه بر این، او اشاره کرده که شرکتی به‌نام Artifact نیز به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اسکایریم، در حال ساخت یک مستند رسمی است.

در هر صورت، همانطور که منبع اصلی این شایعه اشاره کرده، هیچ چیز تأیید شده نیست و اگر چنین استودیویی برای بازسازی عناوین قدیمی Bethesda تأسیس شده، باید تا اعلام رسمی منتظر بمانیم. بتسدا چندین بازی کلاسیک محبوب را در سالیان گذشته تولید کرده، بنابراین در نظر گرفتن یک استودیو برای ریمستر یا ریمیک کردن آن‌ها چندان ایده بدی به‌نظر نمی‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا