اخبار بازی

بتسدا یک استودیو جدید متشکل از سازندگان بازی Prey اورجینال تاسیس کرد

بازی Prey

به دنبال بسته شدن استودیو سازندگان بازی Prey اورجینال یعنی Human Head Studios، شرکت بتسدا استودیوی جدید تحت عنوان Roundhouse Studios تاسیس کرد که توسط اعضای سابق تیم Human Head تشکیل می‌شود.

کریس راین‌هارت (Chris Rhinehart) کارگردان نوآوری Roundhouse Studios درباره تشکیل استودیو جدید و پیوستن به بتسدا گفت:

متاسفانه ما باید تجارت Human Head Studios را خاتمه داده و درهای آن را می‌بستیم که امری بسیار ویران‌کننده محسوب می‌شود زیرا تیمی که در این استودیو تشکیل داده بودیم بسیار بااشتیاق و مستعد بودند. ما به دوستان‌مان در بتسدا برای کمک مراجعه کردیم و آن‌ها نیز خلاقیت و اشتیاق یکسانی را در تیم ما مشاهده کردند.

با شکل‌گیری Roundhouse Studios، کمپانی بتسدا به هر یک از کارمندان Human Head در استودیو جدید، یک موقعیت شغلی ارائه کرد. ما هیجان‌زده هستیم که تیم ما هم‌چنان نزد یکدیگر بوده و به عنوان بخشی از کمپانی که آن‌ها را می‌شناخته و تحسین‌شان می‌کردیم کاری که دوست داریم را دنبال می‌کنیم.

استودیو Human Head در سال 1997 تاسیس شد و یک توسعه‌دهنده متعلق به بخش خصوصی واقع در شهر مدیسون ایالت ویسکانسین آمریکا است. از عناوینی که توسط این تیم توسعه یافته باید به بازی Rune و Rune II و بازی Lost Within اشاره کرد. آن‌ها هم‌چنین به عنوان سازندگان بازی Prey اورجینال شناخته می‌شوند. به‌علاوه این تیم در پروسه تولید BioShock Infinite و Batman: Arkham Origins هم مشارکت داشته است. تیم جدید تشکیل شده به نام Roundhouse هم‌چنان در شهر مدیسون واقع خواهد بود.

تاد وون (Todd Vaughn) نائب رئیس بخش تولید بتسدا با انتشار بیانیه‌ای در این باره اظهار کرد:

اگرچه از شنیدن چالش‌های‌شان در Human Head متاسف هستیم، ما از بابت به دست آوردن چنین فرصتی برای تشکیل این تیم توسعه بااستعداد زیر چترهای بتسدا هیجان بسیاری داریم. ما خوش‌حالیم که تمامی اعضای تیم نزد یکدیگر بوده و اکنون بخشی از خانواده بتسدا به شمار می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا