اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

Starfield رسما تأخیر خورد، تأیید تاریخ نمایش بعدی بازی

بازی Starfield که پیش از این برای نیمه اول سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود، حالا تا 6 سپتامبر (15 شهریور 1402) با تأخیر مواجه شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield

مایکروسافت و بتسدا ضمن تأیید خبر تأخیر بازی، اعلام کرده‌اند که این عنوان موردانتظار را در رویدادی تحت نام Starfield Direct به‌طور مفصل نمایش خواهند داد. رویداد ذکر شده در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد 1402)، درست بعد از رویداد تابستانی ایکس باکس برگزار می‌شود.

تاد هاوارد، کارگردان بازی در خصوص این دایرکت گفته: «موارد بسیار زیادی وجود دارند که هنوز آن‌ها را به شما نمایش نداده‌ایم. استارفیلد دارای مشخصه‌های زیادی خواهد بود که شما انتظار دیدن آن‌ها را از ما خواهید داشت، اما در همین حال بازی یک تجربه بسیار ویژه و خاص را به شما ارائه می‌دهد.»

بتسدا برای نخستین بار در رویداد E3 2018 از استارفیلد به عنوان IP جدید بزرگ خود رونمایی کرده بود. تیم سازنده ابتدا در نظر داشت تا بازی را در اواخر سال 2022 عرضه کند، اما این تاریخ تا نیمه اول سال 2023 به تعویق افتاد. اکنون تاریخ عرضه بازی مجددا به تعویق افتاده و طرفداران بالاخره می‌توانند این عنوان RPG علمی-تخیلی را در 6 سپتامبر 2023 تجربه کنند.

بازی Starfield برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا