اخبار بازی

Bethesda مشغول کار بر روی سه بازی بزرگ و متفاوت است

استدیوی Bethesda در حال کار بر روی سه پروژه است که تاد هاوارد آن را پروژه‌ی بلند مدت توصیف کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

او هیچ توضیحی در مورد این که این پروژه‌ها چه بازی‌هایی هستند و یا قبلا چه بازی بوده‌اند و چه ویژگی و محتویاتی دارند، را نداد اما گفت سه بازیی هستند که هر کدام نسبت به پروژه‌هایی که این استدیو بر روی آن‌ها کار می‌کرد، متفاوت‌اند. 

آن‌ها بازی‌هایی هستند که کاملا شکل و شمایل و یا حس و حال بازی‌های Bethesda را دارند که مانند «Fallout» و «The Elder Scrolls»، دیوانه کننده و بزرگ هستند.

بیش از صد نفر در تیم توسعه «Fallout 4» حضور دارند و زمانی که کار بر روی محتویات اضافه بازی به اتمام برسد، ممکن است اطلاعات کامل‌تری در مورد این سه پروژه و بازی مذکور داده شود اما فعلا تمرکز آن‌ها بر روی «Fallout 4» است. 

«تا حالا انقدر سرمان شلوغ نبوده است. می‌خواهیم همه‌ی DLCهای «Fallout 4» را عرضه کنیم و مشغول کار بر روی آن‌ها هستیم. همچنین در حال پیاده کردن هر چه بهتر Survival Mode برای بازی‌ایم که یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های بازی‌ست که نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است. این تغییر شامل سخت‌تر شدن این حالت بوده و آن را به خوبی احساس خواهید کرد که چه حس متفاوتی دارد.» 

همان‌طور که چند سطر بالا نیز گفته شد، هاوارد اشاره کرد: «در واقع ما سه پروژه بلند مدت برای توسعه داریم (در حال توسعه‌اند) که در آینده در موردشان صحبت خواهیم کرد. آن‌ها نسبت به بازی‌هایی که تاکنون ساخته‌ایم، متفاوت‌اند و این در حالیست که حس و حال و یا شکل و شمایل بازی‌های Bethesda را دارند. آن‌ها بزرگ و دیوانه کننده هستند. هیجان انگیز است، این طور نیست؟.»

هاوارد اضافه کرد که تیم‌شان دوست ندارد در مورد بازی‌هایی که قرار است عرضه کنند، چیزی را بگوید. با این که این سکوت سخت است اما باعث سورپرایزی مانند «Fallout 4» و یا حتی «Skyrim» برای گیمرها می‌شود و چیزی لو نمی‌رود.
Bethesda معمولا تا زمان معرفی بازی جدید خود، در سکوت به سر می‌برد. همچنین 3 DLC اول عنوان Fallout 4 نیز معرفی شد.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا