اخبار بازی

Bethesda تایید کرد Prey 2 کنسل شده است

Bethesda بالاخره به طور رسمی تایید کرد که دیگر در حال کار روی Prey 2 نیست.

 

آقای Pete Hines، نایب رئیس Bethesda دیروز در نمایشگاه PAX Australia مصاحبه‌ای با CNET داشته‌ است و تایید کرده که این بازی دیگر در دست ساخت نیست.

 

آقای Hines اذعان داشته: "Prey 2 به استانداردهای کیفی مدنظر ما و به سطحی که می‌خواستیم نرسید. به همین دلیل ما تصمیم به لغو کردن آن گرفتیم. این بازی دیگر در دست ساخت نیست. گرفتن این تصمیم، برای ما آسان نبوده، اما تصمیمی است که برای بیشتر مردم جای تعجب ندارد. چرا که مدتی طولانی است که خبری خاصی از این عنوان نشده است."

 

Human Head Studios سازنده اولین بازی در این فرنچایز بوده است. البته مدتی بود که شایعاتی مبنی بر واگذار شدن ساخت Prey 2 به استدیو Arkane Austin که یکی از شعبه‌های سازندگان Dishonored یعنی Arkane است، منتشر شد. اما Bethesda آن‌ها را تکذیب کرد. چندین روز بعد، یک تعداد ایمیل داخلی مربوط به  استدیو Arkane Austin لیک شد که دوباره به شایعات دامن زد. اما این بار هیچ خبری از تایید یا تکذیب آن نشد.

 

خبر خوب اینکه آقای Hines بازگشت دوباره این فرنچایز در آینده را تکذیب نکرده و اظهار کرده Prey، هنوز برندی است که Bethesda می‌خواهد اقدامی در مورد آن انجام دهد: Human Head Studios" دیگر در حال کار روی Prey 2 نیست. Prey، فرنچایزی است که معتقدیم هنوز می‌توانیم کاری در موردش انجام دهیم – ما فقط باید بفهمیم این کار یا اقدام چه چیزی می‌تواند باشد."

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا