اخبار بازی

“4”: تیزر سازنده Bayonetta و Wonderful 101

[آپدیت] پلاتینیوم گیمز به صورت رسمی یک کیک استارتر را راه اندازی کرده، به این امید که بازی The Wonderful 101 را برای کنسول نینتندو سویچ و احتمالا دیگر پلتفرم ها پورت کند. وب سایت تیزر هم آپدیت شده و کاربران را به سمت صفحه کیک استارتر این پروژه هدایت می کند.

شرکت پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) سازنده بازی های Bayonetta، Nier: Automata، Vanquish و دیگر بازی های اکشن، یک وب سایت تیزر را ساخته است به نام Platinum 4 که در آن به جز تاریخ امروز (2020/02/03) و عدد متحرک 4، چیز دیگری نیست.

این استودیو لینک وب سایت را امروز در توییتر منتشر کرد، بدون این که بگوید این وب سایت تیزر چه چیزی است. اما در این هفته کانال یوتیوب GameXplain خبر داد که پلاتینیوم گیمز یک کیک استارتر (Kickstarter) را راه اندازی خواهد کرد برای پورت بازی The Wonderful 101، یک بازی انحصاری کنسول Wii U که از قرار معلوم برای کنسول نینتندو سویچ و کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

توییت PlatinumGames

این توییت چند ساعت بعد از آن بود که مدیر نوآوری (creative director) بازی Wonderful 101 و یکی از بنیانگذاران استودیوی پلاتونیوم گیمز، آقای هیدکی کامیا (Hideka Kamiya)، عکسی را از خودش توییت کرد که در مانیتور پشت سرش عدد “101” تکرار شده بود. که مشخصا تیزری است برای پروژه ای که خیلی وقت است شایعه شده بود.

توییت PlatinumGames

اشاره ای بر این که بازی The Wonderful 101 چگونه به Platinum 4 مربوط است، وجود ندارد، یا این که این بازی به تیزری که پلاتینویم گیمز منتشر کرده مربوط است یا نه. باید منتظر بود و دید که چه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا