اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Bayonetta 3 در سال 2022 منتشر می‌شود

حدود 4 سال پس از معرفی اولیه، استودیوی پلاتینوم گیمز بالاخره سکوت خود را شکست و تریلر جدیدی را از بازی Bayonetta 3 نمایش داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bayonetta 3

لحظات پایانی نینتندو دایرکت اخیر غافلگیری بزرگی را در بر داشت و طرفداران بازگشت بایونتا را پس از چند سال غیبت شاهد بودند. استودیوی PlatinumGames در این دایرکت، اولین گیم‌پلی بازی را نمایش داد و تاریخ عرضه آن را نیز برای سال 2022 تأیید کرد.

در کنار انتشار تریلر، کارگردان بازی یاسوکه میاتا نیز در قالب پیامی که بر روی وب‌سایت رسمی PlatinumGames قرار گرفت، به نکات قابل توجهی پرداخت. او اشاره کرد که شماره سوم Bayonetta اولین عنوان این سری محسوب می‌شود که بر روی آن کار می‌کند، اما او می‌گوید که پیش از قرار گرفتن در جایگاه کارگردان گفت‌وگوهای عمیقی را با خالق این سری، هیدکی کامیا در مورد سیستم‌های به‌کارگرفته شده در بازی داشته است.

میاتا در ادامه عنوان کرد که کاملا نسبت به المان اکشن که در سری Bayonetta یک امر حیاتی به‌شمار می‌رود، آگاهانه عمل خواهد کرد. او توضیح داد: «کامیا تقریبا در مورد موضوع ارتباط مستقیم اکشن به مغز، گوش من را کرده است. اساسا، این نوع گیم‌پلی اکشن ارضاکننده از جایی نشأت می‌گیرد که قادر باشید شخصیت را دقیقا به آن شکلی که می‌خواهید کنترل کنید؛ و ژن چنین اکشنی به‌شکل درست به این بازی نیز منتقل شده است. ما هم به عنوان توسعه‌دهنده و هم به عنوان طرفدار، با در نظر گرفتن این دو جنبه مسحورکننده بر روی Bayonetta 3 کار می‌کنیم و هدفمان این است تا از انتظارات فراتر برویم.»

او همچنین در مورد مکانیزم احضار کردن که در نمایش اخیر نیز بخشی از آن را دیدیم، توضیحاتی ارائه داد. بر خلاف بازی‌های قبلی، بایونتا این‌بار شیاطین را تنها برای انجام یک حرکت خاص احضار نمی‌کند، بلکه بازیکنان قادر خواهند بود تا به‌طور مستقیم کنترل شیاطین احضار شده را در دست بگیرند. این مکانیزم جدید Demon Slave نام دارد و هر شیطان، می‌تواند با قابلیت‌های متفاوت به برگ برنده شما در شرایط خاص مبارزات تبدیل شود.

بازی Bayonetta 3 در زمان نامشخصی از سال 2022 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا