اخبار بازینینتندو سوییچ

احتمال تغییر یافتن صداپیشه بایونتا در بازی Bayonetta 3

گفته‌های اخیر صداپیشه شخصیت بایونتا باعث شده تا طرفداران زیادی گمان کنند که او برای ایفای نقش در شماره سوم بازی Bayonetta بر نخواهد گشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bayonetta 3

طرفداران بایونتا برای سال‌هاست که در انتظار اخبار جدیدی از بازی Bayonetta 3 هستند. در همین حال، استودیوی PlatinumGames و هیدکی کامیا بارها و بارها به طرفداران اطیمنان داده‌اند که مراحل ساخت بازی به‌خوبی پیش می‌رود و جایی برای نگرانی وجود ندارد. در حال حاضر مشخص نیست که این عنوان را در چه زمانی خواهیم دید، اما هنگامی که نینتندو تصمیم بگیرد تا Bayonetta 3 را نمایش دهد، ممکن است با یک تغییر قابل توجه مواجه شویم.

هلنا تیلر، صداپیشه نسخه‌های قبلی سری اخیرا با انتشار پستی در صفحه شخصی توئیتر خود، از طرفداران بازی قدردانی کرده است. هنگامی که یکی از طرفداران به تیلر گفت که نمی‌تواند شخصیت بایونتا را بدون صدای او تصور کند، او در پاسخ گفت: «خب، شاید مجبور باشی این‌کار را انجام دهی.» پس از آن، طرفدار دیگری از تیلر پرسید که منظورش از این توئیت چیست؟ اما او جوابی برای گفتن نداشت و عنوان کرد که اجازه ندارد در این مورد چیزی بگوید.

به هر حال، این صداپیشه نقش بزرگی را در موفقیت سری بایونتا داشته و مطمئنا افراد زیادی منتظر بازگشتش در نسخه سوم هستند. بازی Bayonetta 3 در زمان نامشخصی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد. هیدکی کامیا اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که تیم سازنده می‌خواهد بازی را به طرفداران نمایش دهد، اما او تأکید کرد که تصمیم نهایی با نینتندو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا