اخبار بازی

Battlefield Hardline گلد شد

«Battlefield Hardline» عنوان در حال توسعه استودیو Visceral Games «گلد» شد. اصطلاح «گلد شدن» به این معنا است که مراحل ساخت و توسعه بازی به پایان رسیده و بازی به کارخانه های تکثیر و آماده سازی برای روز عرضه، فرستاده شده است.

این خبر  در حالی منتشر شد که استودیو Visceral Games اقدام به منتشر کردن عکس بالا در اکانت رسمی توییتر بازی کرد. عکسی که اسلحه طلایی به نشانه «گلد شدن» بازی را نشان می‌دهد.

اگر چه هنوز چند هفته تا عرضه بازی باقی مانده است اما 7 میلیون بازیکن موفق به تجربه نسخه بتا بازی شده‌اند و به گفته استودیو Visceral Games عرضه نسخه بتا به آن‌ها چیز های زیادی را آموخته است و آن ها تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کرده‌اند، از جمله ایجاد تغییراتی در اسلحه‌های بازی.

هر چند رسیدن به مرحله «گلد شدن» دست آورد بزرگی برای سازندگان بازی محسوب می‌شود اما این نکته را نباید فراموش کنیم که این عنوان یک بازی متکی به بخش آنلاین است و توسعه این عنوان حتی بعد از عرضه آن همچنان ادامه خواهد داشت.

عنوان «بتلفیلد: هارد لاین» در تاریخ 17 ماه March در آمریکا و 20 ماه March در اروپا برای PC و کنسول های Xbox One, Xbox 360, PS4 و PS3 منتشر خواهد شد. این عنوان در ابتدا قرار بود در ماه October سال 2014 منتشر شود اما شرکت EA تاریخ انتشار بازی را به دلیل اضافه کردن «نو آوری بیشتر» تا ماه March به تاخیر انداخت.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا