اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه جدید بازی Battlefield چهارشنبه هفته بعد رسما رونمایی خواهد شد

دایس و EA بالاخره رسما تاریخ رونمایی از نسخه جدید Battlefield را اعلام کرده‌اند و اولین تریلر این بازی کمتر از 10 روز دیگر پخش خواهد شد.  با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Battlefield

به‌طور دقیق‌تر، این رونمایی در تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد)، ساعت 19:00 انجام می‌شود. حساب رسمی بازی در توئیتر تیزر کوتاهی را منتشر کرده که به این تاریخ اشاره دارد. با اینحال، هنوز هیچگونه جزئیاتی از معرفی بازی مشخص نیست و نمی‌دانیم که آیا گیمپلی نسخه جدید سری Battlefield را خواهیم دید یا خیر.

به‌تازگی همچینن شایعه‌ای از طرف اینسایدر تام هندرسون مطرح شده که به آغاز شدن تست بتای بازی در ماه جولای اشاره دارد. به گفته او، این خبر در حین برگزاری رویداد EA Play Live اعلام خواهد شد. بنابراین احتمال می‌رود که معرفی اولیه را در روز چهارشنبه ببینیم و پس از آن، طی رویداد EA Play Live شاهد نمایش مفصل‌تری از بازی باشیم. این رویداد در تاریخ 22 جولای (31 تیر) برگزار خواهد شد.

نسخه جدید Battlefield در زمان نامشخصی از پاییز امسال برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا