اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه جدید بازی Battlefield بین نسلی خواهد بود

علی‌رغم برخی شایعات، شرکت EA تأیید کرده که نسخه جدید سری Battlefield علاوه بر کنسول‌های نسل نهم، برای PS4 و Xbox One نیز عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

نسخه جدید بازی Battlefield

با اینکه الکترونیک آرتز بارها در مورد بهره‌گیری از کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای خلق جدیدترین نسخه بتلفیلد صحبت کرده بود، اما در نهایت مدیرعامل این شرکت یعنی اندرو ویلسون در گزارش مالی اخیر EA اعلام کرد که Battlefield جدید همانند بازی‌های ورزشی این شرکت، برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد.

او همچنین در خصوص اضافه کردن حالت بتل رویال به این بازی عنوان کرد که سازندگان در حال حاضر برنامه‌ای برای معرفی چنین چیزی ندارند. مدیر ارشد مالی EA، بلیک جورگنسن اضافه کرد که نسخه بعدی بتلفیلد “بر روی همه کنسول‌ها عالی اجرا خواهد شد”، اما ورژن نسل بعدی بازی احساس ویژه‌ای را به بازیکنان خواهد داد.

نسخه جدید Battlefield در ماه آینده رسما رونمایی خواهد شد و به گفته EA، در طول تابستان شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی خواهیم بود. این عنوان در پاییز 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PS5 و Xbox Seires X/S منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا