اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: نسخه آلفای بازی جدید Battlefield در ماه جولای عرضه می‌شود

تام هندرسون، اینسایدری که این روزها نام او را در میان شایعات نسخه جدید سری Battlefield زیاد می‌بینیم، عنوان کرده که تست آلفای این بازی در ماه جولای (ماه آینده) آغاز می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

نسخه جدید بازی Battlefield

در حالی که تاکنون چندین اسکرین شات و ویدئو از از بتلفید جدید لو رفته، اما هنوز چند روزی با معرفی رسمی بازی فاصله داریم. شرکت EA قبلا اعلام کرده بود که بازی در ماه ژوئن معرفی خواهد شد، اما از طرف دیگر رویداد EA Play Live نیز در ماه جولای برگزار می‌شود. اینطور به‌نظر می‌رسد، ممکن است یکی از برنامه‌های الکترونیک آرتز و استودیوی DICE این باشد که در حین برگزاری رویداد، آغاز شدن تست بتای Battlefield جدید را اعلام کنند.

در هر صورت، تام هندرسون چنین چیزی را عنوان کرده و به‌گفته او، تست آلفا برای ماه جولای و اعلام رسمی آن برای رویداد EA Play Live امسال برنامه‌ریزی شده است. این رویداد 40 روز بعد از E3 و در تاریخ 22 جولای (پنجشنبه، 31 تیر) برگزار می‌شود.

نسخه جدید بازی Battlefield که هنوز نام کامل رسمی آن اعلام نشده، در پاییز امسال برای  رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. علاوه بر این، EA ساخت یک بازی موبایلی بتلفید را نیز تأیید کرده که در سال 2022 عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا