اخبار بازی

Battlefield 4 بر روی XBOX ONE از Kinect پشتیبانی خواهد کرد

شرکت DICE سازنده سری بازی های Battlefield، در مصاحبه ای با Game Informer رسما تایید کرد که نسخه XBOX ONE این بازی از سنسور حرکتی کینکنت پشتیبانی خواهد کرد.

بعضی از گیمرها از این بابت نگران بودند که در حین بازی و با مشکلاتی آنی که در هنگام بازی با دسته بازی وجود دارد، چگونه می توانند به هم تیمی ها و… علامت خاصی را مشخص کنند تا به راحتی دستورات حین بازی انجام شود. DICE در پاسخ به این مطلب می گوید: " فقط هر جا که احساس کنید لازم است، می توانید از سنسور استفاده کنید. "

ریاست DICE آقای Karl Magnus Troedsson در این مورد می گوید: " ما یک نظر بسیار عملی شونده بر روی کینکت XBOX ONE داریم. به جای آنکه زحمت زیادی را در حین بازی متحمل شوید، با یک سخت افزار جدید می توانید به راحتی وارد عمل شوید. ما در حقیقت آنچه که باعث افزایش ارزش گیمرهایمان می شود، نگاه می کنیم. "

همچنین آقای Karl Magnus Troedsson با تاکید بر لزوم کینکت، اینگونه بیان می کند: " کینکت XONE در بازی BF4 بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد. "

او اضافه می کند: " شما به یک کنترلر بسیار دقیق برای آنچه که در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق می افتد نیاز دارید و تلاش برای انجام چنین چیزی شبیه به آن، با ورودی کنترل ها میسر نیست. "

Battlefield 4 در تاریخ 29 اکتبر برای PC، PS3 و XBOX360 عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار نسخه های PS4 و XBOX ONE فعلا مشخص نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا