اخبار بازی

فصل اول بازی Battlefield 2042 تاخیر خورد

امروز اعلام شد که فصل اول بازی Battlefield 2042 به تعویق افتاده است تا شرکت EA و استودیوی DICE بتوانند “اصلاحات گسترده‌ای” را روی بازی در جهت بهبود آن پیاده سازی کنند. EA اعلام کرده که اعتراض بازیکنان را شنیده است، آنها سخت مشغول کار و به آینده‌ی Battlefield 2042 متعهد هستند. طبق این گزارش‌ها استودیوی DICE از جهات مختلفی درحال اصلاح بازی است و آنها سعی دارند ویژگی‌های کلیدی که برای بازیکنان اهمیت دارد را به بازی اضافه کنند و تجربه‌ی تیمی را بهبود ببخشند.

battlefield-2042

در ادامه آنها توضیح داده‌اند:« ما مجبور بودیم تصمیمات بزرگی بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که به‌روزرسانی‌های بعدی بتوانند تمام پیشرفت‌ها و اصلاحات را به کاربران منتقل کنند، که مهم ترین آنها انتقال تاریخ انتشار اولین فصل بازی به اوایل تابستان است. این تصمیم به ما زمان می‌دهد تا روی بهبود تجربه‌ی Battlefield 2042 تمرکز کنیم و در عین حال توسعه محتوای فصلی خود را آماده کنیم و مطمئن شویم که همه آنها از نظر کیفیت به استانداردهای ما می‌رسند.»

زمانی که این بازی در نوامبر 2021 منتشر شد، گیمرها اصلا از آن راضی نبودند و Battlefield 2042 با نقدهای زیادی از سمت طرفداران روبرو شد. در برهه زمانی که سازنده‌ها به دورکاری و تاخیر زدن بازی‌ها به علت همه‌گیری ویروس کرونا عادت کرده‌اند، شرکت EA تصمیم گرفت Battlefield 2042 را به صورت ناقص عرضه کند، بازی کامل نیست و زمان بیشتری برای اصلاح مشکلات نیاز بود. همه‌ی این تصمیم‌ها یکی از تاریک‌ترین سال‌ها را برای فرنچایز محبوب Battlefield رقم زده است.

بازی Battlefield 2042 اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا