اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Battlefield 2042 رسما معرفی شد

شرکت EA همانطور که وعده داده بود، در روز سه‌شنبه از نسخه جدید سری بتلفید که Battlefield 2042 نام دارد رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Battlefield 2042

بالاخره پس از هفته‌ها و ماه‌ها شایعه مختلف، استودیوی DICE و EA اولین تریلر رسمی بازی Battlefield 2042 را نمایش دادند. تریلر معرفی شامل صحنه‌های سینمایی مهیجی است که نبردهای زمینی و هوایی در مناطق مختلف را به تصویر می‌کشد. نسخه جدید بتلفیلد بر روی کنسول‌های نسل جدید از 128 بازیکن به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند، اما این عدد برای کنسول‌های نسل هشت 64 نفر است. همچنین نسخه PS4 و Xbox One  بازی مپ‌های کوچک‌تری خواهند داشت.

به گفته دایس، بازی بتلفید 2042 بزرگ‌ترین مپ‌های سری را در بر دارد. بازیکنان در هنگام تجربه بازی رخدادهای طبیعی مختلفی مانند گردباد و توفان شن را خواهند دید که در سراسر مپ جریان خواهند داشت. در کنار آن، تغییر آب و هوا به‌صورت داینامیک از دیگری ویژگی‌های نسخه جدید محسوب می‌شود. شایان ذکر است که این نسخه دارای بخش کمچین نخواهد بود.

الکترونیک آرتز اعلام کرده که اولین گیمپلی بازی Battlefield 2042 چهار روز دیگر (یکشنبه هفته بعد، 23 خرداد) نمایش داده خواهد شد. همچنین اعلام شده که نسخه نسل هشتمی و نهمی بازی به‌ترتیب با قیمت‌های 60 و 70 دلار به‌ فروش می‌رسند.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 22 اکتبر امسال (30 مهر 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا