اخبار بازی

تاریخ عرضه دقیق بتای بازی Battlefield 2042 لو رفت

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت  بازی Battlefield 2042 اکنون آن را حذف کرده، بتای این عنوان از تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) در دسترس تمام کاربران خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Battlefield 2042

 شرکت EA در رویداد EA Play Live اخیر جزئیات مختلفی از جمله حالت Battlefield Portal را از بتلفیلد 2042 به اشتراک گذاشت. در حالی که سازندگان تأیید کرده‌اند بتای عمومی بازی در ماه سپتامبر منتشر می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد تاریخ دقیق انتشار بتا نیز اشتباها توسط EA لو رفته است.

کاربری در فروم ریست‌ارا موفق شده تا قبل از حذف شدن این اطلاعات، اسکرین شاتی را از آن به اشتراک بگذارد. در این اطلاعات گفته شده که پری‌لود بتا در تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) آغاز خواهد شد. همچنین مشترکان سرویس‌های EA Access و Origin Access و افرادی که Battlefield 2042 را پیش خرید کرده‌اند، دو روز زودتر از بقیه و در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) به بتا دسترسی خواهند داشت. در پایان نیز اشاره شده که این بتا تا تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) به پایان می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعاتی از محتوای بتا در دسترس نیست. همچنین باید اشاره کرد که این احتمال وجود دارد که تاریخ‌های ذکر شده به‌خاطر ایجاد شدن تغییراتی در برنامه‌های دایس و EA از روی وب‌سایت حذف شده باشد. در هر صورت، می‌دانیم که این بتا در ماه سپتامبر منتشر می‌شود اما برای جزئیات دقیق‌تر هنوز باید کمی منتظر بمانیم.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 22 اکتبر امسال (30 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد و از قابلیت‌های کراس پلی و انتقال پیشرفت میان پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کسانی که بازی را دارن با ایدی IRAN_DR_HOPHEAD در اوریجین و در استیم با کد 153184500 بنده را پیدا کنن و هدفمون بزرگتر کردن دایره پلیرهای ایرانی هست و چون پینگ نزدیک به هم داریم و اینکه میخواهیم با 90 درصد پلیر ایرانی وارد سرورها شویم و یا اگر هم سروری خلوت باشد آن ها را به خود اختصاص دهیم یا در نزدیکترین سرور ها بازی کنیم و همیشه سرور شلوغی را داشته باشیم و از دور همی لذت ببریم به همین دلیل سرور دیسکور را درست کردیم تا مشکلات تحریم پلتفرم ها را حذف کنیم و همیشه شاهد حضور پر رنگ بازی کنان باشیم و هر روز دوستان جدید پیدا کنیم چرا که ما لایق بهترین ها هستیم خوشحال می شویم که شما هم به ما ملحق شوید اگر این پیام را می بینید شدیدا دوستان خود را به جمع ما ها ملحق کنید در مورد این پیام بی تفاوت نباشید که بعد از خرید بازی تنها نباشد و ما هم از حضور شما لذت ببریم با تشکر از مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا