اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

آغاز بتای عمومی بازی Battlefield 2042 از هفته آینده

الکترونیک آرتز بالاخره اعلام کرده که بتای عمومی بازی Battlefield 2042 از تاریخ 8 اکتبر (16 مهر، جمعه هفته آینده) آغاز خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Battlefield 2042

مدتی قبل شایعات به این اشاره داشتند که پس از تأخیر بتلفلید 2042، بتای بازی نیز برای اوایل ماه اکتبر تاریخ خواهد خورد. حال این موضوع توسط شرکت EA و استودیوی DICE تأیید شده است؛ بتای عمومی Battlefield 2042 از تاریخ 16 تا 17 مهر برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. البته مشترکان سرویس EA Play و افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند کمی زودتر و از تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) به تجربه بتا بپردازند.

همچنین پری-لود بتای پیش‌رو از 5 اکتبر (13 مهر) برای تمام کاربران آغاز می‌شود. در خصوص محتویات این بتا نیز اعلام شده که بازیکنان به مپ و یک مود دسترسی خواهند داشت: مپ Orbital و حالت Conquest Mode. چهار شخصیت اسپشالیست Boris ،Casper ،Falck و Mackay نیز قابل انتخاب هستند. شایان ذکر است که پیشرفت‌های شما در این بتا، به بازی اصلی منتقل نخواهد شد. علاوه بر این، سازندگان اعلام کرده‌اند که کاربران ایکس باکس برای تجربه بتا به سرویس Xbox Live Gold نیاز دارند، اما کاربران پلی استیشن بدون اشتراک PS Plus نیز می‌توانند در بتا حضور یابند.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا