اخبار بازی

بازی Battlefield 2042 تا ماه نوامبر تأخیر خورد

شرکت الکترونیک آرتز و DICE اعلام کرده‌اند که بازی Battlefield 2042 اکنون بجای ماه اکتبر، در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Battlefield 2042

طی یک روز اخیر منابع مختلفی از تأخیر خوردن نسخه جدید بتفلید خبر داده بودند و حال، سازندگان این موضوع را رسما تأیید کرده‌اند. البته مدت زمان این تأخیر چندان زیاد نیست و Battlefield 2042 تنها 4 هفته دیرتر از تاریخ عرضه قبلی خود عرضه خواهد شد.

اسکار گابریلسون، مدیر کل استودیوی DICE از طرف تیم توسعه‌دهنده بازی در بیانیه‌ای اعلام کرده: «ساخت نسل بعدی Battlefield در زمان یک همه‌گیری جهانی چالش‌های غیرمنتظره‌ای را برای تیم‌های توسعه‌دهنده به‌وجود آورد. با توجه به مقیاس و هدفی که برای بازی داریم، ما امیدوار بودیم که تیم‌های ما با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه در کنار هم به استودیو برگردند. با وضعیت فعلی که در جریان است، امکان انجام این‌کار با رعایت امنیت وجود ندارد. در حالی که تیم‌ها به‌سختی از خانه مشغول کارند، ما احساس می‌کنیم که بهره بردن از زمان اضافه جهت ارائه چشم‌اندازی که برای Battlefield 2042 در نظر داریم، حیاتی است.»

سازندگان همچنین در این بیانیه اشاره کردند که در طول این ماه، اطلاعات بیشتری را از بتای بازی با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت. این بتا که هیچوقت تاریخ عرضه دقیق و رسمی دریافت نکرد، قرار بود تا چند ماه قبل از عرضه بازی اصلی در دسترس کاربران قرار گیرد. اما باید دید که آیا عرضه بتا نیز با تأخیر داخلی مواجه شده است یا خیر.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود.​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا