اخبار بازی

توسعه بازی بتل رویال Hyper Scape متوقف شد

یوبیسافت اعلام کرده که بازی Hyper Scape به پایان راه خود رسیده و سرورهای آن از تاریخ 8 اردیبهشت، بسته خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hyper Scape

با محبوبیت و سودآوری عظیم عناوین بتل رویال طی سال‌های اخیر، سازندگان زیادی سعی داشتند تا از فرصت استفاده کنند و دست به ساخت چنین بازی‌هایی بزنند. برخی از آن‌ها توانستند به موفقیت‌های بزرگی برسند اما برخی دیگر، در جذب بازیکن و رشد کردن ناتوان ماندند. Hyper Scape، عنوان شوتر اول شخص بتل رویال یوبیسافت در دسته دوم قرار دارد و حال سازندگان از پایان کار آن خبر داده است.

حدود یک سال و نیم پس از عرضه این بازی، شرکت Ubisoft بیانیه‌ای را منتشر کرده و در آن گفته: «ما این تصمیم سخت را گرفته‌ایم که به توسعه Hyper Scape پایان دهیم و [سرورهای] آن را در تاریخ 28 آپریل تعطیل کنیم. هدف ما این بود که یک تجربه شوتر با طراحی عمودی همراه با مبارزات در فضاهای نزدیک و سرعتی را ارائه دهیم. از جامعه کاربری خود بابت همراهی کردن ما در این سفر، بسیار سپاسگزاریم. ما آموخته‌های کلیدی و مهمی را از این بازی به دست آوردیم که از آن‌ها برای محصولات آینده خود استفاده خواهیم کرد.»

یوبیسافت پیش از این نیز اعلام کرده بود که عملکرد Hyper Scape پایین‌تر از انتظارات کمپانی فرانسوی بوده. هر چند سازندگان سعی داشتند تا با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند کراس پلی این عنوان را احیا کنند، اما در نهایت پشتیبانی نه چندان خوب بازی باعث شکست آن شد. در هر صورت، بسته شدن سرورهای آنلاین یک بازی همیشه ناراحت‌کننده است و امیدواریم که عنوان بعدی تیم توسعه‌دهنده Hyper Scape آینده بهتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا