اخبار بازی

فروش بازی Batman: Arkham City به بیش از 12.5 میلیون نسخه رسیده‌است

طبق اطلاعات جدیدی که از طریق پروفایل لینکدین یکی از افراد دخیل در ساخت بازی Batman: Arkham City منتشر شده، فروش این عنوان به بیش از 12.5 رسیده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Batman Arkham City

همه ما می‌دانیم که Batman: Arkham City از همان اول هم قرار بوده تا فروش خوبی را تجربه کند؛ چرا که این عنوان دنباله یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی با محوریت بتمن است. در سال 2012 از طریق گیم اسپات مطلع شدیم که Arkham City در 4 ماه اول عرضه خود موفق شده تا فروشی 6 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. اما حالا به‌لطف کاربر توئیتری bogorad222@ اعداد و ارقام دقیق‌تری داریم.

طبق چیزی که در پروفایل لینکدین مدیر بازاریابی جهانی شرکت .Warner Bros می‌بینیم، Batman: Arkham City تنها در سال اول عرضه خود 12.5 میلیون نسخه فروخته‌است. همچنین گفته شده که سود حاصل از فروش این عنوان، معادل بیش از 600 میلیون دلار است که رقم قابل توجهی به‌شمار می‌رود. اگر کنجکاو هستید که آیا در آینده نیز شاهد عرضه نسخه جدیدی از سری Batman خواهیم بود یا خیر، این اعداد به پاسخی مثبت اشاره می‌کنند.

از اطلاعات دیگری که در خصوص فروش سایر بازی‌ها به دست آمده نیز می‌توان به Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy اشاره کرد. گفته شده فروش این بازی در ماه اول عرضه، 150 درصد بهتر از اهدافی بوده که در نظر گرفته شده‌است. همچنین به‌نظر می‌رسد بازی Ryse: Son of Rome موفق شده تا 1.3 میلیون نسخه بفروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا