اخبار بازی

نسخه Director’s Cut برای بازی The Bard’s Tale 4 معرفی شد

بازی The Bard's Tale 4

هنگامی که بازی The Bard’s Tale 4 توسط شرکت inXile خالق عناوینی همچون Wasteland و Torment: Tides of Numenera منتشر شد، با موج سنگین انتقاد از سوی طرفداران و منتقدین رو به رو شد. عمده علت این قضیه، مشکلات فنی، باگ‌های متعدد و محتوای بازی به صورت کلی بود. پیش‌تر، این سازنده خبر از آپدیتی داد که تمامی این مشکلات را حل کرده و محتوای جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد اما رفته رفته، آپدیت تبدیل به چیزی وسیع‌تر از آن‌چه که در ابتدا برنامه داشتند شد.

به همین دلیل طی اعلامیه‌ رسمی منتشر شده توسط inXile، آن‌ها به روزرسانی جدید را به نسخه Director’s Cut تبدیل کرده و آن‌را به صورت یک عنوان جدید به فروش می‌رسانند. به واسطه این نسخه، تغییرات گسترده‌ای در بازی ایجاد می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها شامل DLCهای جدید و به روزرسانی موتور گرافیکی بازی است. تغییرات ایجاد شده در موتور گرافیکی، به سازندگان کمک می‌کند تا تجربه‌ای پایدار را به طرفداران ارائه دهند و در آینده نیز کارهای مربوط به اصلاح و پچ کردن بازی نیز راحت‌تر صورت بگیرد. نسخه Director’s Cut این عنوان برای دارندگان فعلی بازی رایگان خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این آپدیت، می‌توان به بهبود سیستم اقتصاد و مبارزه، اصلاحات کامل در سرتاسر دنیای بازی، خط داستانی تازه، درکنار دشمنان جدید و سیاه چاله‌های مجانی اشاره کرد. این به روزرسانی در خرداد سال 1398 برای کامپیوتر منتشر می‌شود. شما می‌توانید بررسی بازی Torment: Tides of Numenera را از طریق این لینک مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا