اخبار بازی

ساخت یک انجین داخلی توسط شرکت Bandai Namco

شرکت Bandai Namco اعلام کرده که تولید انجین داخلی توسط آن‌ها به ساخت بازی‌های عظیم کمک خواهد کرد و همچنین این کمپانی را از تکیه کردن به انجین‌های ترد پارتی، بی‌نیاز خواهد ساخت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Bandai Namco

در حالی که باندای نامکو برای عرضه عنوان بزرگ بعدی خود یعنی Elden Ring آماده می‌شود، به‌تازگی اعلام شده که این ناشر ژاپنی به‌دنبال ساخت یک انجین داخلی است. انجینی که به گفته باندای نامکو «توانایی تحمل توسعه بازی‌ها با مقیاسی عظیم، مانند بازی‌های اپن ورلد را دارد.»

کاتسوسکه هوریوچی، مدیر واحد انجین استودیوهای Bandai Namco، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ژاپنی Automation Media اعلام کرده: «دلیل تولید انجین داخلی این است که می‌خواهیم بجای تکیه بر انجین‌های ساخته‌شده توسط سایر کمپانی‌ها، به گسترش ظرفیت‌های فنی خود ادامه دهیم تا بتوانیم یک زیربنای محکم و مناسب را برای خود بسازیم.»

او همچنین می‌گوید که تصمیم مربوط به تولید انجین داخلی در واقع به سال 2018 باز می‌گردد. اما از آنجایی که روند ساخت آن با توسعه چند بازی بزرگ باندای نامکو مصادف شد، این پروسه در ابتدا با کندی پیش رفته است. با این وجود، طبق گفته‌های هوریوچی این پروژه از سال 2019 به‌صورت جدی و در مقیاس کامل آغاز شده است.

از آنجایی که هنوز مراحل توسعه انجین به‌پایان نرسیده، مشخص نیست که چه عناوینی از میان بازی‌های باندای نامکو از آن بهره خواهند برد. همچنین با توجه به اینکه تاریخ دقیقی برای تکمیل پروژه ساخت انجین اعلام نشده، احتمال می‌رود که فعلا اطلاعات گسترده‌ای در مورد آن منتشر نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا