اخبار بازی

لغو پنج بازی در حال توسعه توسط کمپانی Bandai Namco

 

کمپانی Bandai Namco تأیید کرده است که اخیراً حداقل پنج بازی در حال توسعه را لغو کرده است و گفته است که از سیستم کنترل کیفیت بهتری استفاده خواهد کرد. در گزارش مالی سه ماه آخر سال 2023، این ناشر گفت که فروش بخش دیجیتال آن، که عمدتاً شامل بازی های ویدیویی می شود، نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.9 درصد کاهش داسته است. همچنین درآمد این شرکت نیز 96.5 درصد کاهش داشته است.

در بیانیه‌ای ناشر اشاره کرد که بازی‌های Dragon Ball و One Piece و Armored Core 6 در سرار دنیا فروش پایدار داشتند. یکی از دلایل اصلی کاهش سود این بود که Elden Ring در طول سال مالی گذشته عرضه شد و فروش زیادی داشت، ولی امسال عنوان بزرگ دیگری عرضه نشد.

در یک پرسش و پاسخ یکی از نمایندگان Bandai Namco در مورد آینده شرکت  توضیحاتی داد.

وی گفت: ما در آینده سیستم توسعه خود را به دقت بررسی خواهیم کرد و توسعه را با تاکید بر  کیفیت بهتر تقویت خواهیم کرد. لغو پروزه‌های در دست اجرا بر اساس قوانین داخلی جدید تصمیم گیری شد و بازی های آنلاین و سایر محصولات نیز بر اساس این قوانین ارزیابی شدند. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم توسعه حداقل پنج عنوان دیگر در دست توسعه را متوقف کنیم. در مورد مجموعه عناوین در دست توسعه، ما در حال آماده سازی محتوای قابل دانلود در مقیاس بزرگ برای Elden Ring و یک بازی جدید از سری باریهای Dragon Ball هستیم، بنابراین لطفا منتظر این عناوین باشید.

علیرغم کاهش شدید سود، استودیو حداقل به این نکته اشاره کرد که Tekken 8 با فروش بیش از دو میلیون نسخه از زمان انتشار خود موفق بوده است. در این بیانیه آمده است: Tekken 8 که در حال حاضر به فروش می‌رسد، از هزینه‌های این سال مالی نیز جلوتر است، این بازی با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شده است و انتظار می‌رود در سال مالی آینده به فروش شرکت کمک کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا