اخبار بازی

افزایش دو برابری میزان سود باندای نامکو در سال موفقیت بازی Elden Ring

باندای نامکو در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که میزان سود این کمپانی در سال مالی 2022 نسبت به سال قبل، حدود دو برابر رشد داشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Elden Ring

آمار ارائه شده، مربوط به سال مالی 2022 است که بازه زمانی بین 1 آپریل 2021 (12 فروردین 1400) تا 31 مارچ 2022 (11 فروردین 1401) را شامل می‌شود. شرکت Bandai Namco سال قدرتمندی را پشت سر گذاشته و طبق اطلاعات گزارش شده، میزان سود این ناشر ژاپنی نسبت به سال گذشته با رشد 48.2 درصدی روبرو شده و بر روی عدد 125 میلیارد ین (حدود 963 میلیون دلار) قرار دارد.

علاوه بر این، میزان فروش خالص کمپانی نیز برابر با 889 میلیارد ین (حدود 6.8 میلیارد دلار) بوده که این عدد نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش یافته است. بدون شک موفقیت عظیم بازی Elden Ring که تا مارچ امسال به فروش 13.4 میلیون نسخه‌ای دست یافته بود، در این رشد 20 درصدی نقش قابل توجهی را ایفا کرده است. در مجموع، فروش نرم‌افزاری باندای نامکو برابر با 56 میلیون واحد در میان 66 بازی مختلف بوده است.

باندای نامکو همچنین در این گزارش مالی آخرین آمار از میزان فروش عنوان تحسین‌شده استودیوی From Software را نیز اعلام کرده. الدن رینگ موفق شده تا پایان ژوئن امسال (9 تیر) به فروش 16.6 میلیون نسخه‌ای دست یابد که یک عدد فوق‌العاده محسوب می‌شود. مدتی پیش گروه NPD نیز گزارش داده بود که این عنوان کمتر از یک سال پس از عرضه، در میان 10 بازی پرفروش تاریخ بازار آمریکا قرار گرفته است.

الدن رینگ در اوایل سال 2022 منتشر شد و توانست با کسب نمرات عالی، به یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین چند سال اخیر تبدیل شود. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی Elden Ring را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا