اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Baldur’s Gate 3 تا پایان سال 2023 به ایکس باکس می‌آید

استودیوی لاریان تأیید کرده که نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3 را تا پایان سال 2023 عرضه خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Baldur's Gate 3

پیش از این استودیوی Larian اعلام کرده بود که نسخه ایکس باکس بالدورز گیت 3 به‌علت مشکلات فنی دیرتر از نسخه PC و PS5 به دست طرفداران می‌رسد. به‌طور بخصوص، پیاده‌سازی قابلیت کوآپ اسپلیت اسکرین بازی بر روی Xbox Series S مشکلاتی را برای تیم سازنده به‌وجود آورده بود و از طرفی دیگر، تمام استودیوها موظف هستند تا بازی‌های خود را به‌طور همسان برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S منتشر کنند.

اکنون سون وینک، مدیرعامل استودیوی لاریان اعلام کرده: «بسیار خوشحالم تا تأیید کنم که پس از جلسه دیروز خود با فیل اسپنسر، ما به راه حلی دست یافتیم که به ما اجازه می‌دهد همچنان Baldur’s Gate 3 را در سال 2023 به ایکس باکس بیاوریم.» او در ادامه تأیید کرد که تمام بهبودها در نسخه‌های ایکس باکس اعمال خواهند شد، اما نسخه Xbox Series S فاقد قابلیت کوآپ اسپلیت اسکرین خواهد بود.

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که بازی از قابلیت کراس سیو نیز بهره می‌برد و کاربران می‌توانند سیوهای خود را بین نسخه‌های استیم و ایکس باکس انتقال دهند. Baldur’s Gate 3 مدتی پیش بر روی PC در دسترس قرار گرفت و با ستایش طرفداران و منتقدان همراه شد. این عنوان نقش آفرینی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) به PS5 می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا