اخبار بازیکامپیوترگوگل استیدیا

نسخه Early Access بازی Baldur’s Gate III با یک هفته تاخیر عرضه خواهد شد

نسخه Early Access بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate III که قرار بود در هفته‌ی آینده 30 اکتبر منتشر شود اما استودیوی لارین امروز اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی به دلیل نیاز به بهینه‌سازی بیشتر و رفع مشکلات  بومی‌سازی تا یک هفته به عقب افتاده است و این عنوان در روز سه‌شنبه 15 مهر (6 اکتبر) منتشر خواهد شد.

اصول راهبردی ما برای فاز early access بدین صورت است که وجود باگ‌های کوچک و مواردی که نیازمند بهینه‌سازی بیشتری هستند، اشکالی ندارد اما این عنوان باید بتواند یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده را با حداقل کرش در طول بازی ارائه دهد.

ما به هدف خود نزدیک هستیم اما با تاخیرهای کمی که انتظار آن را نداشتیم روبه‌رو شدیم و هنوز مشکلاتی در اجرای بازی داریم که درصدد رفع آن‎‌ها هستیم. به دلیل این تاخیرها، فرآیند ترجمه بازی دیرتر از زمانی که انتظار داشتیم در حال انجام است و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بومی‌سازی زبان‌ها برای فاز early access به اندازه‌ی کافی مطلوب باشد تا طرفداران ما در تمام نقاط جهان بتوانند زمان خوبی را با این بازی سپری کنند.

استودیوی لارین انتظار دارد که یک هفته، زمان کافی را به آنها برای رفع مشکلات و بهینه‌سازی بیشتر بازی می‌دهد اما همچنین هشدار داد که بازی هنوز در مرحله تست قرار دارد و با اینکه نتایج خوب به نظر می‌رسند اما هنوز راضی‌کننده نیستند به این معنی که امکان تاخیر دوباره‌ی این بازی همچنان وجود دارد.

اگر شرایط به خوبی پیش برود بازی Baldur’s Gate III در روز سه‌شنبه 15 مهر (6 اکتبر) بر روی پلتفرم‌های استیم ، گاگ و گوگل استدیا با قیمت 60 دلار منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”zeus1, post: 4859434, member: 34448″]
    سلام
    از ادمین سایت تقاضا دارم که تعداد کامنتها رو نشون بده، یعنی وقتی تو صفحه اصلی هستیم و تیتر اخبار رو میبینیم تعداد کامنتها هم در زیر تیتر اخبار نشون داده باشه، کالا یه گزینه رو باید تیک بزنید کار سختی هم نیست
    با تشکر
    [/QUOTE]

    درود

    انتقادتون را می‌تونید در این قسمت مطرح کنید :[URL=’https://forum.bazicenter.com/forums/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA.55/’] https://forum.bazicenter.com/forums/پیشنهادات-و-انتقادات.55/%5B/URL%5D

  2. سلام
    از ادمین سایت تقاضا دارم که تعداد کامنتها رو نشون بده، یعنی وقتی تو صفحه اصلی هستیم و تیتر اخبار رو میبینیم تعداد کامنتها هم در زیر تیتر اخبار نشون داده باشه، کالا یه گزینه رو باید تیک بزنید کار سختی هم نیست
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا