اخبار بازی

نسخه فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 احتمالا در 3 یا 4 دیسک عرضه بشود!

درحالی که نسخه فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 قرار است در اواخر امسال در قالب یک نسخه Deluxe Edition برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و کامپیوترها منتشر شود، بنظر می‌رسد این عرضه با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

مدیر قسمت انتشارات استودیو Larian، مایکل دوز (Michael Douse)، به تازگی درمورد نسخه فیزیکی ایکس باکس این بازی صحبت کرده و گفته است که احتمالا به 3 یا 4 دیسک احتیاج داشته باشد!

به گزارش رسانه کوتاکو (Kotaku)، دوز فاش کرد که استودیو قصد دارد تا زمانی که بازیکنان دیسک‌های فیزیکی را دراختیار دارند، بتوانند نسخه‌های کنسولی را بدون نیاز به دانلود سنگین تجربه کنند. دوز با کنایه گفت: «برنامه ما این است که بازی به طور کامل روی دیسک‌ها قابل اجرا باشد، بنابراین باید واقعیت را قبول کرد، ما واقعا احمقیم!»

بازی‌های کنسولی با نسخه‌های چند دیسکه غریبه نیستند و این موضوع حتی در زمان پلی استیشن 1 هم وجود داشت که برخی بازی‌ها از دو یا چند دیسک برای ارائه کامل محتوایشان استفاده می‌کردند. با این حال بازی‌های امروزی معمولا تمایل دارند خود را حداکثر به دو دیسک محدود کنند و برای همین است که عرضه Baldur’s Gate 3 روی 4 دیسک کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در پایان، علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی بازی Baldur’s Gate 3 را از بازی سنتر مطالعه بکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا