اخبار بازیکامپیوتر

بازی Baldur’s Gate 3 امسال از ارلی اکسس خارج نمی‌شود

به‌تازگی مدیرعامل استودیوی Larian تأیید کرده که ورژن نهایی 1.0 بازی Baldur’s Gate 3 را طول سال 2021 نخواهیم دید. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Baldur’s Gate 3

در مصاحبه‌ای با گیم اسپات، Swen Vincke موسس استودیوی Larian در مورد زمان عرضه نسخه نهایی عنوان Baldur’s Gate 3 صحبت کرده و گفته: «ما واقعا در تلاشیم تا بازی را تا سال بعد به‌اتمام برسانیم. مطمئنا بازی در طول امسال منتشر نخواهد شد. اما ما به‌سختی در حال کاریم تا همه محتویات را در آن قرار دهیم. این بازی بسیار بزرگی است و لیاقتش را دارد تا زمان توسعه بیشتری دریافت کند.»

البته با اینکه در حال حاضر هدف تیم سازنده عرضه در سال 2022 است، اما هنوز هیچ چیز قطعی و تضمین‌شده نیست. سون وینک توضیح می‌دهد که در هنگام بحران شیوع کووید-19، وقفه بزرگی در توسعه بازی، به‌خصوص در تمام بخش‌هایی که به صداپیشگی و موشن کپچر مرتبط می‌شد صورت گرفته است. او ابراز امیدواری می‌کند که با برگشتن دنیا به وضعیتی بهتر، سرعت توسعه بازی نیز کم‌کم افزایش می‌یابد.

او همچنین در مورد احتمال عرضه بازی بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S از پاسخ دادن به سوال گیم اسپات سر باز زد و چیزی را تأیید یا تکذیب نکرد.

نسخه ارلی اکسس بازی Baldur’s Gate 3 در اکتبر سال 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و سازندگان در کنار توسعه سایر بخش‌های بازی، همچنان مشغول انتشار آپدیت و بهبود ورژن ارلی اکسس هستند. وینک همچنین در این مصاحبه عنوان کرده آپدیت بعدی بازی بیشتر از اینکه بر روی ویژگی‌های جدید متمرکز باشد، تغییراتی را بر اساس بازخوردهای کاربران به‌وجود می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا