اخبار بازیکامپیوتر

نسخه PC بازی Baldur’s Gate 3 به 122 گیگابایت فضا نیاز دارد

در حالی که تنها چند روز تا عرضه کامل بازی Baldur’s Gate 3 باقی مانده، استودیوی Larian تأیید کرده که بازیکنان برای اجرای این عنوان موردانتظار بر روی PC، به حدود 122 گیگابایت فضا جهت نصب آن نیاز خواهند داشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Baldur’s Gate 3

تنها دو روز تا خارج شدن بازی Baldur’s Gate 3 از حالت ارلی اکسس باقی مانده است. استودیوی Larian باری دیگر تأیید کرده که سیو نسخه ارلی اکسس با نسخه نهایی سازگار نیست، اما توسعه‌دهندگان معتقدند که «بازی به‌قدری تغییر یافته که ارزش آغاز مجدد را دارد.» Baldur’s Gate 3 همچنین بر روی استیم دک نیز سازگار خواهد بود و از کنترلر پشتیبانی می‌کند، اما گفته شده که دارندگان استیم دک قادر به تجربه بازی به‌طور اسپلیت اسکرین نیستند.

سازندگان همچنین بر روی فناوری FSR 2.0 در حال کار هستند و گفته‌اند که پیاده‌سازی آن تا نزدیک به عرضه نسخه پلی استیشن 5 (15 شهریور) زمان می‌برد. در خصوص اجرای بازی با تنظیمات بالاتر نیز سازندگان اعلام کرده‌اند که «یک پردازنده خوب» به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060، تجربه 1440p/60 FPS را ارائه خواهد داد. همچنین برای تجربه بازی به‌صورت 4K نیتیو، به یک کارت گرافیک RTX 4080/4090 یا کارت گرافیک AMD معادل آن نیاز خواهید داشت. البته با فعال کردن DLSS، دسترسی به رزولوشن 4K با سیستم‌های ضعیف‌تر امکان‌پذیر خواهد بود.

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه PS5 بازی نیز با کمی تأخیر، در تاریخ 6 آگوست (15 شهریور) از راه می‌رسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا