اخبار بازیکامپیوترگوگل استیدیا

نسخه Early Access بازی Baldur’s Gate III در 30 سپتامبر منتشر خواهد شد

در طی رویداد Panel From Hell ، اسون وینک رئیس و موسس استودیوی لارین اعلام کرد که بازی Baldur’s Gate 3 که به دلیل شیوع جهانگیر ویروس کووید-19 تاخیر خورده بود در روز چهارشنبه 9 مهرماه (30 سپتامبر) وارد مرحله‌ی Early Access خواهد شد. اسون وینک در این باره گفت:

ما بازی Original Sin 1 را بصورت Early Access منتشر کردیم و این امر به ما کمک کرد تا بازی OS1 را به یک بازی بهتر تبدیل کنیم، ما امیدواریم که با انتشار اولیه‌ی Baldur’s Gate 3 نتیجه‌ای یکسان را کسب کنیم.

نسخه‌ی Early Access  تجربه‌ی بازی در اولین طبقه از جهنم اورنوس و سرزمین‌های فارن و آندردارک را به مخاطبان ارائه می‌کند و بازیکنان می‌توانند تا لول 4 بازی پیشرفت کنند. مد مولتی‌پلیر از ابتدا برای بازی در دسترس نخواهد بود اما اگر همه چیز خوب پیش برود بعد از مدتی به بازی اضافه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید یک توله اولبر (خرس-جغد) را به جمع همراهان خود اضافه کنید.

این امکان وجود دارد که تاریخ اعلام شده کمی به تعویق بی‌افتد: وینک در طی رویداد امروز گفت که فرآیند بهینه‌سازی بازی می‌تواند به تاخیر‌های غیر منتظره اما خوشبختانه کوتاه مدت منجر شود.

Baldur's Gate 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا